رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 343989

دمشق به توافق نهایی با جیش الاسلام دست یافت

ساعت 24- یک منبع رسمی سوری اعلام کرد که دولت سوریه به توافق نهایی با گروه جیش الاسلام دست یافته است و افراد مسلح این گروه از شهر دوما در غوطه شرقی دمشق خارج می شوند.

1
style="text-align:justify">این منبع در مصاحبه با خبرگزاری رسمی سوریه سانا گفت، بر اساس این توافق نهایی، افراد مسلح تمامی افراد ربوده شده ای را که در حبس نگه داشته بودند، آزاد می‌کنند و در مقابل به آنها اجازه داده می‌شود تا با خانواده های شان که تمایلی برای حل و فصل اوضاع شان ندارند، به شهر جرابلس واقع در شمال سوریه در ۴۸ ساعت آتی بروند.

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در مصاحبه با خبرگزاری روسیا الیوم گفت، بر اساس این توافق منعقد شده، بخشی از افراد ربوده شده آزاد می‌شوند و در مقابل بخشی از افراد مسلح امروز به شمال سوریه انتقال داده می‌شود.
خبرگزاری سانا گزارش داد که ده ها اتوبوسی که برای انتقال افراد مسلح و خانواده های شان به جرابلس اختصاص یافته است، وارد دوما شده است.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، پیشتر یک منبع رسمی سوری اعلام کرد، تروریست‌های جیش الاسلام خواستار مذاکره با دولت سوریه شدند و دولت نیز به شرط توقف حملات خمپاره‌ای به سمت دمشق با مذاکرات موافقت کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها