رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395974

سردار فدوی: دشمنان به طور علنی اعتراف میکنند که ایران در اوج اقتدار قرار دارد

ساعت24-معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: توطئه و خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.

سردار فدوی
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در یادواره شهدای وحدت و سرداران شهید شوشتری و محمدزاده در مشهد مقدس اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۰ سال گذشته با تمام دشمنی‌ها به راه خود ادامه داده و توانسته است به پیشرفت های زیادی در بخش های مختلف دست یابد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید به تکلیف خود عمل کنیم، گفت : توطئه و خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی طی سال های متمادی راه به جایی نبرده و امروز آنها به طور علنی اعتراف می کنند که ایران کشور قدرتمندی بوده و در اوج اقتدار قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: دشمنان ما همواره از قدرت بازدارندگی ایران در هراس هستند و امروز دیگر در پی بکارگیری گزینه نظامی علیه ایران نیستند بلکه در تلاشند تا از طرق دیگر به کشور ما ضربه بزنند ، اما ما با توکل بر خداوند متعال به مسیر خود ادامه می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت اختلاف انقلاب اسلامی با استکبار حق و باطلی است و هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد،خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی دشمن تلاش می کند تا از برخی کاستی ها در داخل کشور برای رسیدن به اهداف شوم خود سوء استفاده کند ؛ در این شرایط باید همه هوشیار باشیم تا بتوانیم تحریم های دشمنان را پشت سر بگذاریم و به طور قطع با تکیه بر آموزه های دینی می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها