رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 408243

استقلال با کمترین تغییرات به مصاف سپیدرود میرود

ساعت24-تیم فوتبال استقلال در حالی آخرین بازی نیم فصل خود را برابر سپیدرود برگزار می‌کند که هنوز یک بازی معوقه از هفته دوازدهم با پدیده دارد.

، آبی پوشان تهران بعد از آن که در هفته سیزدهم موفق شدند استقلال خوزستان را در اهواز شکست دهند، هفته چهاردهم نتیجه ای خوب در ورزشگاه آزادی گرفتند و موفق شدند صنعت نفت را با ۳ گل مغلوب کنند. شفر تیمش را بعد از آن پیروزی آماده یک دیدار سخت با سپیدرودی می کند که در هفته های اخیر بهتر از ابتدای فصل بازی می کند و نتیجه می گیرد.

به نظر می رسد سرمربی آلمانی آبی پوشان بعد از آزمون و خطاهای بسیار، رفته رفته ترکیب دلخواهش را شناخته و توانسته تا حدودی تیمش را به هارمونی لازم برساند. آبی ها حالا قدری بهتر و روانتر از ابتدای فصل بازی می کنند و ایجاد تغییرات در ترکیب این تیم نمی تواند چندان منطقی باشد.

بدیهی است که شفر تیمش را برای دیدار با سپیدرود با همان شیوه و حتی المقدور با همان نفراتی راهی میدان کند که در مقابل صنعت نفت به میدان فرستاده بود. قانونی نانوشته در فوتبال می‌گوید «به ترکیب برنده نباید دست زد» و بعید است شفر با زیر پا گذاشتن این قانون نانوشته به ترکیب برنده تیمش دست بزند.

آبی پوشان مقابل صنعت نفت با سیستم پایه ۱-۴-۱-۴ و با مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، روزبه چشمی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، طارق همام، وریا غفوری و روح الله باقری بازی را شروع کردند و از نیومایر، صیادمنش و تیموری هم در جریان بازی استفاده کردند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها