رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 418547

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی

ساعت 24- جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که تلاش‌های تدریجی رژیم صهیونیستی در زمینه زدودن هویت اسلامی مسجد مبارک الاقصی عواقب و تبعات وخیمی در بر خواهد داشت و این رژیم به خاطر زیر پا گذاشتن حرمت این مسجد بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

div>

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این جنبش در واکنش به رخدادهای جاری در مسجد الاقصی و تلاش‌های دولت صهیونیستی برای تحمیل واقعیت‌های جدید درخصوص حاکمیت بر این مسجد، تاکید کرد: ما این روزها با حمله وحشیانه و تلاش‌های توطئه‌آمیز پلیس و شهرداری صهیونیستی قدس برای سلب حاکمیت بر مسجد الاقصی از دست اوقاف اسلامی مواجه هستیم.

حماس اعلام کرد: در اینجا به نگهبانان مسجد الاقصی به خاطر موضع‌گیری قاطعانه‌شان و ادامه نقش‌آفرینی خود در زمینه حراست از مسجد مبارک الاقصی و دفاع از این مکان مقدس سلام و درود نثار می‌کنیم و خواستار حضور گسترده و دائمی فلسطینیان در این مسجد برای دفاع از آن در برابر تعرضات نظامیان و شهرک‌نشینان یهود هستیم. اقدامات سرکوبگرانه ارتش و پلیس اسرائیل هرگز عزم و اراده پولادین ملت فلسطین را تضعیف نخواهد کرد.

حماس تصریح کرد که مسجد مبارک الاقصی با تمامی متعلقاتش فقط به مسلمانان تعلق دارد. هیچ‌کس دیگری در آن حقی ندارد و تمامی تلاش‌ها در زمینه تحمیل واقعیت موجود برای تغییر هویت هر بخش از این مسجد از نظر ملت فلسطین مردود است. اسرائیل باید به عمق پیام انتفاضه الاقصی و انتفاضه قدس پی ببرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها