رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 442905

دست رد ماموران گلستانی به رشوه ۱۰میلیونی

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در شهرستان "گرگان" خبر داد.

رشوه
style="text-align: justify;">فرمانده انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در شهرستان "گرگان" خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در گفت وگویی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ جلین شهرستان گرگان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سوداگران مرگ شده و در بازرسی از وی ۶۰ گرم شیشه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از اقوام متهم پس از اطلاع از دستگیری وی، از طرق مختلف قصد نفوذ به مأموران را داشته و از آنان درخواست می‌کند مواد مخدر مکشوفه را منهدم کرده و برای تطمیع ماموران، مبادرت به پرداخت رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی می‌کند.

سردار جاویدان ابراز داشت: ماموران وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه، مراتب را صورتجلسه کرده و متهم نیز با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به تقدیر از ماموران وظیفه شناس به خاطر صداقت در انجام امور محوله، خاطرنشان کرد: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی‌های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و نیروی انتظامی با مجرمان و مخلان نظم و امنیت جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پایگاه خبری پلیس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها