رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 443250

قارچ گانودرما و انواع محصولات آن در بازار اینترنتی اینچند

رپورتاژ آگهی / قارچ گانودرما با دارا بودن پیشینه ای چند هزار ساله، در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گرفته است. این قارچ دارای خواص دارویی بیشماری می باشدو به همین دلیل محصولات متعددی از گانودرما تهیه شده است. از جمله ی این محصولات میتوانیم به انواع قهوه ها، صابون، شامپو، چای، عصاره و... اشاره نماییم. هر یک از این محصولات خاصیت ویژه ی خود را دارند.

dir="RTL" style="text-align:center">قارچ گانودرما و انواع محصولات آن در بازار اینترنتی اینچند

قارچ گانودرما

قارچ گانودرما که به نام های جان افزا و ری شی نیز معروف است، یک نوع قارچ می باشد که در مناطق آسیای شرقی می روید. این قارچ با سابقه ای چند هزار ساله در کشور چین مورد استفاده قرار می گیرد. قارچ گانودرما دارای خواص بیشماری می باشد که می توانیم به مواردی چون، تقویت کنندگی دستگاه ایمنی بدن، خواص ضد سرطانی، خواص ضد افسردگی و خستگی بدن، بهبود و سلامت قلب، کنترل میزان فشار خون، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، درمان بیماری آلرژی، محافظی قوی برای دستگاه گوارش بدن، مراقبت از کلیه و کبد، محافظت از سیستم عصبی انسان، کمک به بهبود خواب و... اشاره نمود.

با اینکه مردم اصولا این قارچ را به شکل تازه ی آن مصرف می کنند ولی اشکال دیگری از این نوع قارچ وجود دارد که می توان از آنها نیز استفاده نمود. مثلا عصاره های قارچ گانودرما و یا پودر گانودرما. قارچ گانودرما دارای 400 جزء فعال زیستی است و خواص بی شمار آن به همین دلیل است. اکثر این خواص مورد مطالعه قرار گرفته است و تایید شده اند. و برخی دیگر نیز در حال بررسی هستند.

قارچ گانودرما به دلیل داشتن طعم ناخوشایند و تلخ، به صورت خام مورد استفاده قرار نمی گیرد. به همین منظور از این قارچ مکمل های بسیاری تهیه شده است که می توان به وسیله ی آن ها از خواص قارچ گانودرما بهره مند شد. اگر کسی بخواهد از خود قارچ استفاده نماید می تواند به میزان 25 تا 100 گرم در روز قارچ گانودرما مصرف نماید. اما اگر بخواهد از عصاره ی قارچ گانودرما استفاده نماید، باید چیزی معادل یک دهم آن را مصرف کند.

قارچ گانودرما علاوه بر این که دارای خواص بیشماری می باشد. مصرف بیش از حد آن عوارضی نیز دارد. مثلا کسانی که بیش از 4 ماه از قارچ گانودرما استفاده نمایند، دو برابر بیشتر از کسانی که مصرف کمتری از قارچ گانودرما دارند در معرض خطر هستند. اما اگر به مدت 4 هفته از این قارچ استفاده کنید، هیچ تاثیر مخربی بر سلامتی ندارد.

قهوه گانودرما

گانودرما به دلیل داشتن طعم با مطبوع به صورت خام قابل استفاده نیست. به همین منظور گانودرما را با چای، قهوه، شکلات و... مخلوط میکنند و مورد استفاده قرار می دهند.

قهوه های گانودرما در انواع مختلفی موجود هستند که هر کدام از آنها دارای خواص خاصی می باشند. انواع قهوه های گانودرما عبارتند از:

قهوه سوپریم گانودرما: در این نوع قهوه علاوه بر گانودرما از جینسینگ نیز استفاده شده است. همان طعم تلخ قهوه را دارد و برای کسانی که با تلخی قهوه مشکلی ندارند مناسب است.

قهوه لاته گانودرما: این قهوه به دلیل داشتن شیر و کاکائو تقریبا طعم شیرینی دارد و همچون نسکافه می ماند.

قهوه موکا گانودرما: این نوع از قهوه قارچ گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات کاپوچینو و نسکافه می تواند خوش طعم باشد.

شکلات داغ گانودرما: با این که این مورد در لیست قهوه های گانودرما قرار ندارد ولی به دلیل داشتن طعم و مزه ی خوب مورد استقبال مردم واقع شده است.

قهوه ی گانودرما دارای خواص و فواید بی نظیری است. مثلا با مصرف قهوه گانودرما سطح هوشیاری در انسان بالا رفته و موجب افزایش انرژی در بدن می شود. باعث چربی سوزی در بدن شده و خطر ابتلا به بیماری دیابت را کاهش می دهد. قهوه ی گانودرما باعث می شود شما دچار بیماری هایی همچون آلزایم نشوید. دشمن اصلی بیماری پارکینسون قهوه گانودرما می باشد. اگر روزانه یک فنجان قهوه گانودرما میل کنید کبد شما را از مسمومیت حفظ می کند. قهوه های گانودرما خواص بی شماری دارند که در این جا مهلت بیان همه ی این خواص نیست.

بازار اینترنتی اینچند

بازار بزرگ اینترنتی اینچند یکی از بزرگترین بازار های اینترنتی می باشد که به ارائه محصولات قارچ گانودرما پرداخته است. از جمله ی این محصولات می توان به انواع صابون گانودرما، انواع شامپو گانودرما، انواع قهوه های گانودرما، انواع نوشیدنی ها و عصاره های گانودرما و... اشاره نمود.

شما می توانید با مراجعه به بازار اینترنتی اینچند هر یک از محصولات گانودرما را تهیه نمایید. محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات دارویی، انواع نوشیدنی ها و... تهیه شده از قارچ گانودرما را در بازار اینترنتی این چند می توانید مشاهده نموده و تهیه نمایید. صابون گانودرما و شامپوی گانودرما در این بازار موجود است. انواع قهوه های گانودرما را در این چند می توانید مشاهده نمایید.

خریدی آسان و به صرفه از محصولات قارچ گانودرما را در بازار اینترنتی اینچند می توانید تجربه کنید.



نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها