رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 458493

آیت‌الله یزدی: درس‌ها و عبرت‌های عاشورا برای مردم بیان شود

ساعت 24- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به‌ضرورت توجه به درس‌های عاشورا گفت: باید درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را برای مردم بیان کرد و آن‌ها را هدایت و راهنمایی نمود.

style="text-align:justify">به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه که در حال عزیمت به سفر تبلیغی بودند افزود: عزاداری برای حضرت سیدالشهدا (ع) به‌طور حتم عالی‌ترین فرصتی است که در طول تاریخ بعد از کربلا، رخ‌داده است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ همه آزادگان و علاقه‌مندان به عصمت و طهارت از این فرصت حادثه کربلا استفاده کردند و درس‌ها و عبرت‌های عاشورا را برای مردم تبیین کردند.

آیت الله یزدی با خطاب قراردادن تمام نخبگان و گویندگان مذهبی افزود: حادثه کربلا مهم‌ترین فرصتی است که همه ما باید از آن برای دین، خدا و اسلام استفاده کنیم. ان‌شاءالله که گویندگان و منبری‌ها، نویسندگان، نخبگان و مداحان اهل‌بیت بتوانند از این فرصت به‌خوبی استفاده کنند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حقیقت اهداف حضرت اباعبدالله(ع)، یارانش و بخصوص برادر بزرگوارش حضرت عباس(ع) و فرزندانش را باید یادآوری کرد که این‌ها در راه اسلام، دین، حقایق دینی، افکار الهی و نزدیک‌شدن به خدا جانشان را فدا نمودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها