رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460885

باران در شمال کشور/ تهران به زیر ۲۰ درجه رفت

ساعت 24-سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و برخی استان‌های واقع در بخش‌های شمالی کشور بارش باران، رعدو برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در روز یکشنبه ( ۲۴ شهریورماه) به تدریج از میزان ابرناکی در مناطق فوق کاسته می‌شود و روند افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور انتظار می‌رود. همچنین از امروز (پنج‌شنبه) تا اواسط هفته آینده در برخی مناطق کشور افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود و در منطقه زابل نیز در برخی ساعات خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

همچنین طی دو روز آینده دریای خزر مواج خواهد شد.

برای تهران در روز جمعه (۲۲ شهریورماه) آسمانی تا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد، برای روز شنبه (۲۳ شهریور) آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری، در برخی ساعات وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای ۲۷و ۱۷ درجه سانتی‌گراد، برای روز یکشنبه (۲۴ شهریورماه) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد و برای روز دوشنبه (۲۵ شهریور) آسمان صاف تا کمی ابری، با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها