رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 474599

آخرین جزئیات از هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی

ساعت24 -مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تامین اجتماعی درباره هتلینگ بیمارستان‌های این سازمان توضیحاتی داد.

تامین اجتماعی
فوزیه طباطبائی زواره، درباره هتلینگ بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: پروژه هتلینگ بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی از سال ۹۴ آغاز شده و در برخی از مراکز به اتمام رسیده است.

وی افزود: هدف از هتلینگ افزایش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است که در محورهایی مانند تأسیسات و تجهیزات ساختمانی، خدمات رفاهی و بهداشتی اجرا می‌شود.

مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی گفت: در نظام تحول سلامت به هتلینگ بیمارستان‌ها اشاره شده که یک رویکرد مهمان پذیر است و بیمار را از لحاظ عاطفی حمایت می‌کند تا در مدتی که بیمار در بیمارستان بستری است، آسایش لازم را داشته باشد.

طباطبائی زواره با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ۷۰ مرکز ملکی دارد که باید هتلینگ در آن‌ها اجرا شود، تصریح کرد: فاز اول هتلینگ بیمارستانی در ۱۵ تا ۲۰ مرکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی اجرا شده و فاز دوم آن نیز در حال انجام است.

مدیر پروژه هتلینگ بیمارستان ملکی تأمین اجتماعی گفت: بیمارستان‌های لبافی نژاد، شهریار، شریعت رضوی، لواسانی، کاشانی و ... از جمله بیمارستان‌هایی هستند که طرح هتلینگ در آن‌ها در حال اجراست، اما به دلیل اینکه نمی‌توانیم بیمارستان‌ها را تعطیل کنیم تا ساخت و ساز را انجام دهیم، زمان پایان اجرای پروژه هتلینگ در این بیمارستان‌ها مشخص نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها