رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479828

خوش‌شانس‌ترین کمدینی که با «خندوانه» مشهور شد

ساعت 24-پس از پخش سری اول و دوم مسابقه «خنداننده‌شو» در «خندوانه»، تعدادی از شرکت‌کنندگان این مسابقه، در مقام مجری به برنامه‌های تلویزیونی یا به عنوان بازیگر به فیلم‌های سینمایی راه یافتند.

خبر
رامبد جوان که در کنار محمد شایسته، تهیه‌کنندگی فیلم «زیرنظر» را برعهده داشته، از حضور سه شرکت‌کننده «خنداننده‌شو» یعنی ساره رشیدی، بابک رفاهی و بهنام قاسمی در این فیلم که اکنون روی پرده سینماست استفاده کرده است و محمد معتضدی این شب‌ها در فصل دوم سریال «از سرنوشت» ساخته علیرضا بذرافشان در تلویزیون دیده می‌شود.

علاوه بر آن‌ها، علی صبوری نیز سریال طنز «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی را آماده پخش دارد. به همین بهانه، درباره حضور این پنج شرکت‌کننده «خنداننده‌شو» در سینما و تلویزیون نوشته‌ایم.

علی صبوری علی صبوری در مسابقه «خنداننده‌شو 2» توانست بیشترین آرای مردمی را به دست آورد و نفر اول این مسابقه شود. او پس از این مسابقه، از شهرت خود استفاده چندان مناسبی نکرد و فعالیتش در فضای مجازی، بیشتر به تبلیغات و ساخت کلیپ‌های به اصطلاح طنز که مشابه آن را در صفحه بسیاری از کاربران اینستاگرام دیده‌ایم، محدود شد! صبوری سال گذشته، وارد عرصه بازیگری شد و در اولین تجربه خود در این زمینه، یکی از نقش‌های اصلی سریال طنز «آخر خط» را بازی کرده است. این مجموعه که یکی دو بار پخش آن به تعویق افتاده، قرار است در آینده‌ای نزدیک از شبکه سه روی آنتن برود. هنوز این سریال پخش نشده و نمی‌توان درباره کیفیت کار او قضاوت کرد اما از این لحاظ که در اولین تجربه بازیگری خود توانسته است یکی از نقش‌های اصلی سریال را ایفا کند و در تلویزیون به عنوان بازیگر دیده شود، تا به حال خوش‌شانس‌ترین شرکت‌کننده «خنداننده شو» بوده است.

محمد معتضدی جزو شرکت‌کنندگانی بود که در فصل اول مسابقه «خنداننده‌شو» توانست به واسطه آرای داوران و مردم، به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد و سپس حذف شد. او در فصل دوم سریال «از سرنوشت»، نقش یکی از کارگران کارگاه باکاراکتر «اسماعیل» را بازی می‌کند که به «هاشم» و «سهراب» کار ریخته‌گری را آموزش می‌دهد. هرچند که او در این سریال نقش چندان پررنگی ندارد، اما در همان حضور گاه و بی‌گاه خود در سریال هم به خوبی ظاهر شده است. البته هنوز مشخص نیست نقش او در ادامه سریال پررنگ‌تر خواهد شد یا نه. محمد معتضدی پیش از این هم در فیلم «قانون مورفی» ساخته رامبد جوان نقش کوتاهی را بازی کرده بود.

بهنام قاسمی در سری اول مسابقه «خنداننده‌شو» شرکت کرده بود، اما اجراهای او در این مسابقه چندان مورد استقبال تماشاگران و داوران قرار نگرفت. او جزو شرکت‌کنندگانی بود که به واسطه اجرای نجات به مرحله بعد راه یافت و در نهایت هم از دور مسابقه حذف شد. بهنام قاسمی در فیلم «زیر نظر» نقش پررنگی ندارد، او تنها در یکی از سکانس‌ها میان اهالی همان ساختمانی که لوکیشن اصلی فیلم است دیده می‌شود و حتی دیالوگی هم نمی‌گوید! بهنام قاسمی جزو آن دسته از شرکت‌کنندگانی است که حضور در مسابقه «خنداننده شو» هنوز برایش توفیق خاصی نداشته است.

ساره رشیدی در اولین اجرای خود در «خنداننده‌شو 2»، یکی از موفق‌ترین شرکت‌کنندگان بود. او با لهجه شیرازی، استندآپ‌ اجرا کرد و اجرایش مورد توجه مخاطبان و داوران مسابقه قرار گرفت، اما نتوانست تا مراحل نهایی مسابقه به اندازه اجراهای اول خود خوب باشد و اجرای نجات مسابقه هم او را نجات نداد. اجرای ساره رشیدی در مسابقه «خنداننده‌شو» نشان ‌داد او می‌تواند در بازیگری موفق‌تر از استندآپ باشد اما هنوز خبری از حضور جدی او در سینما یا تلویزیون نیست. او هم در فیلم «زیر نظر» نقش بسیار کوتاهی داشته است و در یکی از سکانس‌های فیلم دیده می‌شود. نقش رشیدی آن‌قدر پررنگ نبوده که آن را ملاک قضاوت بازیگری‌اش قراردهیم.

بابک رفاهی جزو شرکت‌کنندگان مسابقه «خنداننده‌شو 1» است. اگر خاطرتان باشد او موفق نشد رای تماشاچیان حاضر در سالن را برای صعود به مرحله بالاتر کسب کند و در همان مراحل اولیه مسابقه حذف شد. او نیز مانند بهنام قاسمی، نقش یکی از ساکنان ساختمان را در فیلم «زیرنظر» بازی کرده است و در مقایسه با قاسمی و رشیدی، نقش پررنگ‌تری دارد، اما در این فیلم نیز مانند اجراهایش به عنوان خنداننده، موفق نمی‌شود تماشاگر را به خنده وادارد و بامزه باشد. رفاهی پیش از «زیر نظر» و حتی پیش از مسابقه «خنداننده‌شو»، نقش کوتاهی در سریال «در حاشیه 1» بازی کرده بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها