رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 485141

رمال «همه چیز دان» در چنگ پلیس

ساعت24 -رمال فالگیر و کلاهبردار در حالی درعملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی «نرماشیر در شرق کرمان» در چنگ قانون گرفتارشد که به پلیس خبر رسید فردی با ادعای فالگیری و با ترفندهایی همچون درمان بیماری ها، رفع چشم زخم، باطل کردن سحر و جادو، احضار جن، بخت گشایی و رفع مشکلات خانوادگی از شهروندان پول های کلانی دریافت می کند.

رمالی
رمال فالگیر و کلاهبردار در حالی درعملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی «نرماشیر در شرق کرمان» در چنگ قانون گرفتارشد که به پلیس خبر رسید فردی با ادعای فالگیری و با ترفندهایی همچون درمان بیماری ها، رفع چشم زخم، باطل کردن سحر و جادو، احضار جن، بخت گشایی و رفع مشکلات خانوادگی از شهروندان پول های کلانی دریافت می کند.

ماموران با شناسایی خانه فالگیر‌، بی درنگ ، پس از هماهنگی با مقام قضایی توانستند این متهم را در منزلش دستگیر کنند. سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر گفت :ازمتهم ، تعدادی گوشی و ۲۳ برگ اوراق مربوط به دعا نویسی، اشیای رمالی،۱۲ نسخه دعاهای مختلف نوشته شده و آماده تحویل همراه با برخی دستورالعمل ها و چهار جلد کتاب علوم غریبه کشف شد. سرگرد «دریجانی» با بیان این که متهم بعد از دستگیری ازسوی ماموران پلیس اطلاعات و انتقال به مقرر پلیس در تحقیقات وبازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد .این مسئول انتظامی از تشکیل پرونده و ارجاع آن به همراه متهم به مرجع قضایی خبر داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها