رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 485786

کلاهبردار شهرداری های مناطق تهران دستگیر شد

ساعت24 -جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی یکی از مناطق شهرداری های تهران خبر داد.

کلاهبرداری
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی یکی از مناطق شهرداری های تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام این خبر گفت: پرونده کلاهبرداری میلیاردی که از سال ۸۸ مفتوح و متهم که به ۱۰ سال زندان، پرداخت جزای نقدی و تبعید محکوم شده بود در اختیار قرارگاه جلب محکومان متواری قرار گرفت و تیم ویژه ای برای دستگیری متهم فراری وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران این قرارگاه در تحقیقات اطلاع می‌یابند متهم که در گذشته یک کارگزار با یکی از پیمانکارهای شهرداری برای زیباسازی و طرح جداول یکی از شهرک‌ها قراردادی را تنظیم می‌کند که در قبال انجام کار و خرید مصالح و پول کارگران ۲۷ میلیارد ریال بودجه می‌گیرد.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم با پیشرفت ۲۰ درصدی کار اعتماد را جلب کرده اما این در حالی بود که پول مصالح و کارگران را در این مدت پرداخت نکرده است و پس از آن ناپدید می‌شود و در بررسی مشخص می‌شود این متهم ۱۳ میلیارد ریال که حقوق کارگران و هزینه‌های خرید مصالح بوده را نیز پرداخت نکرده است.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم بودجه ۲۷ میلیارد ریالی را در مناطق جنوب کشور سرمایه گذاری کرده و فراری شده است که تجسس‌های برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و مأموران قرارگاه جلب محکومان متواری با اقدامات فنی در اوایل هفته گذشته موفق به دستگیری وی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم در مجموع به ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهرداری و کارگران اعتراف کرده است، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها