رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 496826

ریاست جمهوری ازبکستان 12مصوبه حمایتی را ابلاغ کرد

معافیت 60 شغل در ازبکستان از پرداخت مالیات

ساعت 24 - دولت ازبکستان به حمایت از مشاغل ادامه می دهد. در دو ماه گذشته، کشور 12 مصوبه ریاست جمهوری برای کاهش تاثیر بیماری همه گیر بر رفاه مردم و اقتصاد را تصویب کرده است.

ازبکستان
dir="RTL">در نتیجه، بیش از 500 هزار شغل و 8 میلیون شهروند امکاناتی دریافت کرده اند که در مجموع 30 هزار میلیارد صوم است.اقدامات جانبی با هدف بهبود فعالیت های تجاری شهروندان در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان شوکت میرضیایوف در 19 می اعلام شد 10 هزار شغل در مناطق "قرمز"، "زرد"، "سبز" مجاز به از سرگیری کار خود هستند. 600 هزارنفر نیز قبلاً به روال کاری عادی خود بازگشتند.

به علاوه 40 هزار شرکت تجاری می توانند ضمن رعایت مسائل بهداشتی، کار خود را از سر بگیرند. کشور تأکید زیادی بر تضمین حقوق کارآفرینان و مصونیت از اموال آنها دارد. دولت در نظر دارد سیستمی را برای ایجاد شرایط مناسب برای شهروندان خود اشتغال به وجود آورد. به خصوص آرایشگران، آرایشگاهها، کفاش ها، نانوایان، آهنگران، نجاران، خیاط ها، رانندگان تاکسی، مترجمان، طراحان، برنامه نویسان - نمایندگان خود اشتغالی بیش از 60 حرفه از مالیات بر درآمد معاف خواهند بود. فقط کارآفرینان باید در مورد استفاده از امکانات پیشنهادی به مقامات مالیاتی اطلاع دهند.بازپرداخت وام بالغ بر مبلغ 1 ترلیون صوم اختصاص داده شده از طریق برنامه "هر خانواده یک کارآفرین است" تمدید شد. 100 میلیون دلار برای اجرای کامل برنامه از صندوق بازسازی و توسعه اختصاص یافته است.سیستم جدیدی برای حمایت از خانواده های نیازمند به مسکن در ازبکستان ارائه می شود. رئیس جمهور شوکت میرضیایف در جلسه ای در اندیجان توجه ویژه ای به بهبود شرایط زندگی مردم و توسعه زیرساخت ها در منطقه کرده است.

حمایت مسکنی

رئیس جمهور همچنین بر لزوم ایجاد سیستم حمایتی جدید برای خانواده های نیازمند مسکن تأکید کرد که براساس آن 819 خانواده در منطقه اندیجان یارانه های مناسبی دریافت می کنند. پیش بینی شده است امسال 642 کیلومتر راه و 85 کیلومتر شبکه تأمین آب آشامیدنی احداث و ترمیم شود. در مورد ارتقاء کیفیت آموزش و سازماندهی حرفه ای با شروع از رتبه 7، دستورالعمل هایی ارائه شده است که نقش مهمی در تضمین اشتغال فارغ التحصیلان در آینده دارد.رئیس جمهور شوکت میرضیایف افزود:"من بیش از همه نگران مسائل جوانان و زنان هستم. آنها به حمایت و توجه نیاز دارند. اگر آنها دانش و کار مورد علاقه خود را داشته باشند، جایگاه خود را در زندگی پیدا می کنند و جهان بینی آنها تغییر می کند. سپس والدین و خانواده ها از دولت راضی خواهند بود "

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها