رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497297

سقوط مجدد قیمت نفت با افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا

ساعت24-با گزارش افزایش شدید و غیرمنتظره میزان ذخایر نفت انبارهای آمریکا امیدها برای بازگشت قدرتمند تقاضا با تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای کمرنگ شد و قیمت نفت خام به سقوط خود ادامه داد.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، روز پنج‌شنبه، با گزارش افزایش شدید و غیرمنتظره میزان ذخایر نفت انبارهای آمریکا امیدها برای بازگشت قدرتمند تقاضا با تسهیل محدودیت‌های قرنطینه‌ای کمرنگ شد و قیمت نفت خام یه سقوط خود ادامه داد.

تا ساعت ۱۱:۱۵ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام تگزاس غرب آمریکا ۲.۳۲ درصد یا ۰.۷۶ دلار سقوط کرد و به ۳۲.۰۵ دلار رسید، این در حالی است که این شاخص در آغاز معاملات امروز بیش از ۵ درصد سقوط کرده بود و تا ۳۱.۱۴ دلار پایین آمده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک جهانی قیمت نفت، هم که در آغاز امروز ۳.۲ درصد یا ۱.۱ دلار سقوط کرده و به ۳۳.۶۴ دلار رسیده بود، تا این ساعت سقوط خود را به ۱.۴۱ درصد یا ۴۹ سنت کاهش داد و در قیمت ۳۴.۲۵ دلار تثبیت شد.

داده‌های گروه صنعتی مؤسسه سوخت آمریکا نشان داد ذخایر نفت خام انبارهای آمریکا در هفته منتهی به ۲۲ می ۸.۷ میلیون بشکه افزایش یافته است. این در حالی بود که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند این هفته میزان این ذخایر با افت ۱.۹ میلیون بشکه‌ای روبرو شود.

میزان ذخایر بنزین آمریکا هم در این هفته ۱.۱ میلیون بشکه بالا رفت که این بیش از ۱۰ برابر افزایشی است که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها