رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 498794

تنها راه قطعی تشخیص عسل طبیعی از تقلبی و تغذیه ای

احتمالا راه‌های زیادی برای تشخیص عسل طبیعی از تقلبی شنیده‌اید مثل شل یا سفت بودن عسل، آویزان کردن آن از ارتفاع و یا میزان کشسانی عسل. اما یک نکته اساسی را باید بدانید، شما با این راه‌های خانگی، شاید بتوانید یک عسل تقلبی که محلولی از آب و شکر است را تشخیص دهید اما شناخت عسل تغذیه‌ای با راه های خانگی ممکن نیست.

div>

عسل تغذیه ای مانند عسل طبیعی توسط زنبور تولید می‌شود با این تفاوت که زنبورها به طور طبیعی از شهد گل‌ها تغذیه نمی‌کنند و زنبوردار به آن‌ها آب و شکر نیز می‌دهد. بنابراین عسل تغذیه‌ای مقدار ساکارز یا به اصطلاح قند بیشتری دارد. عسل طبیعی و تغذیه‌ای در ظاهر با یکدیگر هیچ تفاوتی نمی‌کنند به همین دلیل شناخت آن‌ها از یکدیگر برای مشتری ممکن نیست. اگر دنبال عسلی هستید که ۱۰۰٪ طبیعی باشد باید بدانید که هیچ کدام از راه‌های خانگی معتبر نیستند و تنها یک راه قطعی برای تشخیص عسل اصل و طبیعی وجود دارد. فیلم زیر در آزمایشگاه عسل گرفته شده است و خانم امیدپور کارشناس صنایع غذایی به شما این راه قطعی برای تشخیص عسل طبیعی را توضیح خواهند داد. این فیلم اطلاعات ارزشمندی را به شما خواهد داد پس دیدن آن را از دست ندهید.

اگر فیلم را مشاهده کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که تنها راه قطعی تشخیص یک عسل ۱۰۰٪ طبیعی آزمایش عسل در آزمایشگاه‌های معتبر عسل است. حال اگر برایتان سوال پیش آمده چگونه و از کجا می‌توانید عسل طبیعی بخرید در جواب باید بگوییم خوشبختانه در حال حاضر برخی از فروشگاه‌های عسل، عسل‌های خود را آزمایش می‌کنند و برای آن‌ها برگه آزمایش تهیه می‌کنند. در این برگه میزان ساکارز عسل و یکسری از فاکتورهای مهم دیگر مشخص شده است.

فیلمی که در بالا مشاهده کردید توسط فروشگاه عسل درکام تهیه شده است. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش انواع عسل طبیعی و محصولات سالم دیگر ویدئوهای آموزشی مانند فیلم بالا را نیز برای مخاطبان خود تهیه می‌کند. شما می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه به آدرس www.dorkam.com هر عسلی که می خواهید را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. تمام عسل‌های این فروشگاه دارای برگه معتبر آزمایشگاه هستند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها