رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 500930

معرفی کتاب راهبی که فراریاش را فروخت

رپورتاژ تبلیغی / کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما، روزنه‌ای از بعد برتر وجودتان را شرح می‌دهد، روزنه‌ای که هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اید، غافل از اینکه فقط اوست که برای شما باقی می‌ماند.

dir="RTL" style="text-align:center">

این کتاب به بیش از به 70 زبان دنیا ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین آثار بین‌المللی است که زمان انتشار، جنجالی بزرگ به پا کرد. پیام این کتاب در سراسر جهان پخش شد، پیامی ساده و در عین حال قدرتمند که حاوی امید، الهام و موفقیتی اصیل است. این داستان الهام‌بخش آرام آرام پاسخ بزرگ‌ترین سوالات زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد، درست مانند فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما کمک می‌کند تا در انتهای عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید. در واقع کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The monk who sold his Ferrari) در مورد خشنودی و خوشبختی فردی در این دوران آشفته است.

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت را از چه طریقی می‌توان دریافت کرد؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت کتابراه و سرچ عنوان کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت، هر دو نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب را با قیمتی بسیار کمتر از نسخه‌های چاپی دریافت کنید. کتابراه، پلتفرمی قانونی جهت دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی است که دسترسی به هزاران کتاب، مجله، رمان و داستان و کتاب‌های علمی و آموزشی و بسیاری کتاب‌های صوتی متنوع را فراهم می‌کند.

همچنین کتابراه با ارایه تخفیف‌های متنوع از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد باعث می‌شود، شما با کمترین هزینه و به آسانی یک کلیک به کتاب‌های مورد نظرتان در هر زمانی دسترسی پیدا کنید.

موضوع کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت چیست؟

قصه بین دو شخصیت با نام‌های جولیان منتل و بهترین دوستش، جان به صورت گفت و گو محور پیش می‌رود. جولیان در طول داستان حکایت تجربه‌های معنوی خود در طول سفرش به هیمالیا پس از فروش اموالش از جمله ماشین فراری قرمز رنگ خود را بازگو می‌کند. در واقع رابین شارما در این کتاب سعی دارد تا دریچه‌ای نو بر ابعاد ناشناخته وجود انسان بگشاید، او به شما آموزش می‌دهد که موفقیت را در ظاهر نبینید و بکوشید تا با شناخت اسرار درونی خود به زندگی معنای تازه‌ای ببخشید و سعادت واقعی را در همین دنیا تجربه کنید.

با رابین شارما نویسنده کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت بیشتر آشنا شویم:

رابین شارما (Robin Sharma) در سال 1965 چشم به جهان گشود، او نویسنده، سخنران، نویسنده و مجری برجسته‌ی کانادایی در برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه‌ی گسترش شخصی در حال نگارش و آموزش به افراد مختلف است. او ابتدا به حرفه وکالت مشغول شد اما در سن 25 سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی باشد، بر این اساس از 1994 تا به حال 13 کتاب به انتشار درآورده است. کتاب‌های رابین شارما در بیش از 60 کشور جهان و به 70 زبان مختلف به چاپ رسیده‌اند.

برخی نظرات درباره‌ی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- راهبی که فراری‌اش را فروخت یک گنجینه است. یک فرمول ظریف و قوی برای موفقیت و سعادت واقعی. رابین اس شارما دانش سال‌ها متمادی را گردآوری کرده و آن را به زمانه آشفته این روزها پیوند داده است. توانایی زمین گذاشتن کتاب را نداشتم. (جو تای)

- به شدت این کتاب برجسته را به کسانی که حقیقتاً به تعالی فردی و موفقیت در زندگی علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنم. (پیتر هنسون)

- یک کتاب باشکوه! دانش آن را برای موفقت فردی و معنوی پیگیری کنید. زندگی شما تغییر خواهد کرد. (کن ویگوتسکی)

- یک داستان فوق‌العاده که درس‌های پربار کننده زندگی را آموزش می‌دهد. (کن ویگوتسکی)

- یک داستان دلربا و آموزنده که به همان اندازه، لذت‌بخش است. (پائولو کوئیلو)

جملات برگزیده کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- بیشتر افراد چه به لحاظ بدنی، عقلی یا اخلاقی، در یک گستره خیلی محدود از توانایی وجودی خود زندگی می‌کنند. همه ما گنجینه‌های حیات بسیاری برای جذب کردن داریم که بالاتر از آن، رؤیایی نیست.

- زمان خوب تنظیم شده، قطعی‌ترین علامت برای یک ذهن خوب تنظیم شده است.

- هر موجودی که واجد حیات است، تنها نیست و برای خودش زندگی نمی‌کند.

- رؤیاهای رؤیاپردازان بزرگ هرگز محقق نمی‌شود، آنها همیشه فراتر می‌روند.

- من یک هنرمند در زندگی هستم. اثر هنری من، زندگی من است.

- افراد خوب پیوسته خود را تقویت می‌کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها