رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 506648

ژاکا: تا یک قدمی ترک آرسنال هم پیش رفتم

ساعت24-هافبک سوئیسی تیم فوتبال آرسنال عنوان کرد خیلی به جدایی از این تیم نزدیک بوده است ولی در نهایت ماندنی شد.

به نقل از دیلی میل، گرانیت ژاکا هافبک سوئیسی و پرحاشیه توپچی های لندن در این فصل نیز بازیکن پرحاشیه ای بود.

عصبانیت او موقع تعویض یکی از اتفاقاتی بود که باعث انتقاد خیلی از بزرگان باشگاه آرسنال نسبت به رفتارهایی پرخاشگرایانه این بازیکن در لباس تیم لندنی شد.


گرانیت ژاکا هافبک آرسنال اعتراف کرد که انتصاب مایکل آرتتا به عنوان سرمربی توپچی ها ی لندن وی را از ترک باشگاه لندنی منصرف کرد.

هواداران لندنی ها در دهمین هفته لیگ برتر مقابل کریستال پالاس ، وقتی او در جریان تعویض از زمین خارج شد ، شروع به هو کردن این هافبک سوئیسی ها کردند.

بعد از آن اتفاق گرانیت ژاکا از بازوبند کاپیتانی محروم شد و این بازیکن نیز در ترکیب اصلی جای خود را از دست داد. همه چیز پس از اینکه مایکل آرتتا جایگزین اونای امری شد تغییر یافت.

او درباره اتفاقات جنجالی خود گفت: همه می دانند چه اتفاقی بین من و هواداران افتاده است. زمان خوبی نبود. اما شاید مسئله اصلی برگرداندن من به تیم بود. من چیزهای زیادی از این وضعیت آموختم. امیدوارم هواداران هم چنین کنند. من باید صادق باشم. من خیلی خیلی نزدیک بود که باشگاه را ترک کنم. تا آن لحظه زمان خوبی در این باشگاه فوتبال داشتم. اما بعد از آن داستان من کمی افسرده شدم زیرا انتظار این را از طرف مردم و از طرف هواداران نداشتم. من قبلاً به ترک باشگاه فکر کردم اما بعد از اتفاقی که افتاد منصرف شدم.

او در بخش دیگری ازسخنان خود گفت: وقتی مایکل به باشگاه آمد صحبت خیلی خوبی داشتیم. این همه به خاطر لطف او است. او دومین فرصت را به من داد و نشان داد که به من اعتماد دارد و من فقط سعی کردم اعتماد او را بی پاسخ نگذارم.

آرسنال فردا شنبه در فینال جام حذفی انگلیس به دیدار چلسی خواهد رفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها