رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506794

11 قانون اصلی فنگ شویی برای جذب عشق و پول!

ساعت24-آیا می دانستید که دکوراسیون خانه روی حساب بانکی و عشق زندگی تان تاثیر می گذارد؟ اگر می خواهید پول و عشق را به زندگی خود جذب کنید این اصول فنگ شویی را در دکوراسیون منزل رعایت کنید

خبر
قانون فنگ شویی برای جذب عشق : هرگز مبل ها را به دیوار تکیه ندهید

مبل ها باید طوری چیده شوند که به راحتی بتوان ارتباط برقرار کرد. حداقل پایه های جلویی مبل را روی فرش قرار دهید تا میهمان ها روی مبل نشسته و به راحتی با همدیگر صحبت کنند.

قانون فنگ شویی برای جذب پول: آشپزخانه را تمیز نگه دارید

آشپزخانه ارتباط مستقیم با توانایی شما در جذب پول داردروی کابینت و داخل یخچال را تمیز و پر از غذاها و میوه های تازه ای که هم اکنون استفاده می کنید نگه دارید. برای جذب پول بیشتر روی گاز و فر را هم تمیز نگه دارید و روی میز آشپزخانه را مرتب نگه دارید.

قانون فنگ شویی برای جذب عشق : در هر اتاق وسایل جفت انتخاب کنید

اگر می خواهید یک رابطه عاشقانه را به زندگی خود جذب کنید هیچوقت از وسایل تک در خانه استفاده نکنید. به عنوان مثال یک عدد صندلی گوشه اتاق یا یک قاب عکس تک روی دیوار قرار ندهید. باید انرژی جفت بودن را در دنیای اطرافتان ایجاد کنید.

قانون فنگ شویی برای جذب پول: دکور قرمز، بنفش یا سبز

رنگ تاثیر زیادی در روحیه دارد و رنگ قرمز به یک رنگ قوی معروف است. بنفش و سبز هم از جمله رنگ هایی هستند که فراوانی و نعمت را جذب می کنند. می توانید فرش قرمز استفاده کنید و یا دیوار را سبز کنید و برای مبل ها و صندلی ها از رنگ بنفش استفاده کنید.

قانون فنگ شویی برای جذب عشق : عکس های خانوادگی شاد

برای بهتر شدن روابط خانوادگی روی دیوار عکس های خانوادگی از لحظات شاد نصب کنید.

قانون فنگ شویی برای جذب عشق : میز نهارخوری گرد

میز نهارخوری یکی دیگر از وسایلی است که نقش مهمی در جذب عشق دارد. میز نهارخوری باید طوری باشد که همه بتوانند همدیگر را ببینند و صندلی ها به تعداد اعضای خانواده باشد.

قانون فنگ شویی برای جذب پول : افزودن آب و گیاه

برای جذب فراوانی باید یک محیط منظم تازه و سالم ایجاد کنیم. بی نظمی انرژی را در خانه از بین می برد بنابراین باید همیشه محیط خانه منظم و مرتب باشد. به علاوه با گل و گیاه و آب طراوت و تازگی را به خانه بیاورید.

قانون فنگ شویی برای جذب عشق : هارمونی در اتاق کودک

اصول فنگ شویی باید در تمام فضای خانه رعایت شود حتی در اتاق کودک زیرا کودکان نیز نسبت به انرژی اطراف خود حساس هستند. بنابراین تخت کودک باید در موضع قدرت قرار بگیرد. اگر پشت تخت به درب اتاق باشد احساس ناآرامی و آسیب پذیری به کودک منتقل می شود. به علاوه در اتاق کودک هرگز نباید لوازم الکترونیک قرار دهید.

قانون فنگ شویی برای جذب پول : افزودن سرگرمی

اگر اتاق خواب بیش از حد منظم و خالی باشد چیزی به آن اضافه کنید که باعث شادی و لبخندتان شود. به عنوان مثال یک تابلوی هنری و یا عکس زوجی که در حال خندیدن هستند. این کار انرژی مثبت را به خانه شما می آورد و باعث بهتر شدن روابط تان می شود.

قانون فنگ شویی برای جذب عشق : از رنگ صورتی استفاده کنید

صورتی در فنگ شویی رنگ رابطه هاست و یکی از بهترین رنگ هایی است که می توان در دکور اتاق خواب به کار برد. صورتی سمبل عشق، لذت، شادی و رومنس است. حتما نباید از این رنگ در تمام فضای اتاق استفاده کنید حتی در یک بخش کوچکی از اتاق کفایت می کند. علاوه بر صورتی رنگ آبی نیز رنگ روابط مثبت است.

قانون فنگ شویی برای جذب پول : رنگ مورد علاقه تان را انتخاب کنید

باید دکوراسیون خانه را طوری بچینید که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. یکی از اشتباهاتی که مردم انجام می دهند این است که برای خانه سلیقه هایی به خرج می دهند که خودشان علاقه چندانی به آن ندارند. به عنوان مثال رنگ قرمز رنگ شانس و جذب ثروت و فراوانی است اما تا زمانی که به این رنگ علاقه ای نداشته باشید هیچ تاثیری نخواهد داشت.

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها