رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508450

تارتار: داوران به چشم یک تیم خنثی به ما نگاه میکنند

ساعت24-سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید داوران در هفته‌های اخیر به تیمش لطمه زده‌اند.

مهدی تارتار پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: طبیعتاً بازی خیلی سختی برای ما می‌تواند باشد چرا که سایپا خطر سقوط را احساس می‌کند و انگیزه بسیار بالایی برای این بازی دارد. در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را هم به دست آورده است و ما کار سختی پیش روی داریم. باتوجه به نتایج هفته‌های گذشته‌مان مصمم هستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: از مسئولان می خواهیم به قولی که دادند عمل کند چرا که قرار بوده است ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان را تا بیست و هشتم همین ماه پرداخت کنند. امیدوارم به قول خودشان عمل کنند و تیم را در شرایط بحرانی قرار ندهند. تیم ما هم لیگ و هم حذفی را دارد و امیدوارم که مشکلات‌مان حل شود و بتوانیم نتایج خوب گذشته را ادامه دهیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با داوری گفت: باتوجه به این که تیمی هستیم که نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه در کورس سهمیه هستیم، داوران به چشم یک تیم خنثی به ما نگاه می‌کنند و بازی با فولاد یک پنالتی برایمان را نگرفتند و بازی قبل هم گل سوم گل گهر در شرایط آفساید به ثمر رسید و داوران برای ما اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. امیدوارم که در بازی‌های آینده این اتفاق نیافتد و داوران دقت لازم را داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها