رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 530567

طراحی کابینت آشپزخانه با تیم تخصصی شارین

رپورتاژ تبلیغی / شرکت شارین آرک در سال 1396 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه طراحی داخلی، طراحی نما و بازسازی منزل و ادارات، ساختمان ها تجاری و.. آغاز کرد.

div>

شرکت شارین آرک در سال 1396 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه طراحی داخلی، طراحی نما و بازسازی منزل و ادارات، ساختمان ها تجاری و.. آغاز کرد و تا به امروز که در زمینه کناف کاری ، طراحی کابینت آشپزخانه غرفه سازی و دیگر فعالیت های مربوط به معماری و طراحی داخلی می باشد توانسته سابقه و رزومه ای درخشان برای خود رقم زند.

شرکت دکوراسیون داخلی جهان ساخت شارین اعتقاد راسخ دارد که ساختمان زمانی رنگ واقعی خود را پیدا می کند که بر پایه ی دانایی و درستی استوار باشد زمانی پویا و پیشرو خواهد شد که همواره ممارستی با علم و دانش و مسئولیت پذیری در یک پروژه شکل بگیرد از این رو مجموعه خود را با علم بر این باورها تشکیل داده تا بتواند به اهداف بزرگ خود در آینده دست یابد.

شارین با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی، معماری و تجربه، تداعی گر ذهن و سلیقه شما بوده و به رویاهاتان واقعیت می بخشد. هنر تیم حرفه ای و خلاق شارین، خلق طرح و زیبایی در رویا و انطباق آن با سلایق شماست و تخصص این مجموعه اجرای همان رویا ها در محیط و فضای ساختمان و محل مورد نظر شما است. این مجموعه همچنین با استفاده از مهندسین مجرب و متخصص در زمینه‌های عمران، معماری، تأسیسات برقی و مکانیکی و استفاده از کادر فنی ماهر پدیدآورنده‌ی بالاترین کیفیت‌ها و دل‌پذیرترین لحظه‌ها برای شما خواهد بود.

شارین آرک با هدف رشد و اعتلای هنر در صنعت کابینت آشپزخانه و دکوراسیون توام می‌باشد. این مجموعه توانسته با پشتوانه علاقه‌مندی تخصص، اراده و بهره‌گیری از نیروهای جوان و کارآمد، روزبه‌روز به توسعه و گسترش خود بیش از پیش ادامه دهد.

کابینت آشپزخانه

شارین طراحی کابینت آشپزخانه که یکی از تخصصی ترین خدمات این مجموعه می باشد را با اجرا و پیاده سازی ایده هایی نوین و چشم نواز مطابق با سلیقه کارفرمایان خود در کم ترین زمان ممکن انجام می دهد و از این نیز می تواند رضایت شما مشتریان گرمای را نیز جلب نماید.

همه ما می دانیم که کابینت آشپزخانه از اصلی ترین اجزا و عناصر داخل آشپزخانه می باشد و بیشترین سهم در مدیریت فضای وسایل آشپزخانه با توجه به تعداد بالای لوازم و ابزار آشپزخانه را بر عهده دارد. توجه به طراحی کابینت آشپزخانه و انتخاب بهترین نوع کابینت از اهمیت بالایی برخوردار است. درک صحیح از اصول طراحی کابینت آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد تا در تصمیم گیری در مورد فضای آشپزخانه، انتخابی هنرمندانه و کاربردی داشته باشید. از این رو شارین می تواند به شما در این مزینه کمک کرده تا بتوانید بهترین مدل کابینت و مرغوب ترین جنس را برای آشپزخانه خود تهیه نمایید و با طراحی و اجرای فوق العاده ای که این تیم دارد آشپزخانه ای زیبا و دل انگیز برای شما خلق خواهد کرد. فقط کافیست برای مشواره رایگان و بهره مندی ار راهنمای کارشنانسان این مجموعه با شماره 9007005_021 تماس حاصل فرمایید.

در ساخت و طراحی کابینت ابتدا باید مشخص کنید که جنس کابینت از چه باشد؟ فلز، ام دی اف و یا فایبرگلاس. این سازه ها متداول ترین سازه هایی هستند که در ساخت کابینت مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت اصولی کابینت، کابینت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند می بایست در دسترس باشند تا علاه بر سهولت کار ایمنی نیز رعایت شود. جایگاه مناسب کابینت مهم ترین اصل در طراحی و ساخت و اجرای کابینت است.

کناف کاری

دومین موضوع چگونگی قرار گیری و چیدمان کابینت و کابینت کاری در بازسازی خانه است که علاوه بر اصولی بودن به سلیقه ی مشتری نیز بستگی دارد. طراحی و چیدمان کابینت ها و اجرای کمد های آشپزخانه می بایست کاملا اصولی باشد و زیبایی آن را نیز دو چندان کند. ترتیب کابینت ها مهم است و نحوه ی جایگذاری سینک ظرفشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، یخچال و... اهمیت دارد. همچنین برای هر کدام از لوازم گفته شده بهتر است جایگاه خاصی مشخص شود تا مرتب بودن آن ها رعایت شود.

هزینه ی طراحی و ساخت کابینت و کابینت کاری به میزان زیاد به انتخاب و نوع کابینت شما بستگی دارد. برای طراحی کابینت و ساخت آن شما باید به کیفیت متریال آن توجه کنید که معمولا هر چه متریال با کیفیت تر باشد هزینه آن بیشتر است و هزینه ی کم تر معمولا موجب ساخت یک کابینت بی کیفیت خواهد شد. معمولا بیشترین هزینه بازسازی آشپزخانه مربوط به کابینت کاری آن است. متریال های زیادی در قیمت ساخت کابینت دخیل هستند. اولین موضوع جنس کابینت است، اینکه شما از یک کابینت فلزی استفاده می کنید یا هدفتان ساخت کابینت چوبی است روی هزینه تاثیری مستقیم خواهد گذاشت.

تیم طراحی جهان ساخت شارین در طراحی کابینت مدرن و امروزی با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت یاری دهنده ی شماست. با استفاده از خدمات تیم شارین می توانید بهترین سبک ها را در خانه ی خود اجرا کرده و زیبایی خانه ی خود را دو چندان نمایید. در جهت ساخت و طراحی کابینت با متخصصین ماهر این مجموعه تماس حاصل نموده تا بهترین ایده ها را در روند طراحی و زیبا سازی منزل شما به اجرا در آورند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها