رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 533430

عصبانیت ستاره یونایتد از خط دفاع این تیم

ساعت24-برونو فرناندس بار دیگر با عصبانیت از خط دفاع تیمش ابراز نگرانی کرد.

به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از اورتون پیش بود به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد.

برونو فرناندس از زمان حضور در یونایتد یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است ولی افت خط دفاعی شیاطین سرخ باعث شده است تا این تیم دست خالی بماند و در کسب جام و امتیازها موفق عمل نکند. او پیشتر نیز با ویکتور لیندلوف سوئدی مدافع ضعیف یونایتد اختلاف پیدا کرده بود.

فرناندس گفت: فکر می‌کنم ما خودمان این نتیجه را به حریف تقدیم کردیم و دو بار در حالی که پیش بودیم نتیجه را به اورتون تعارف کردیم. در نیمه اول 2 بر صفر پیش بودیم ولی متاسفانه در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم. این نحوه بازی کردن خصوصا در دفاع اصلا خوب نیست. نتایج بد زیادی در خانه گرفتیم و این امکان پذیر نیست. من فکر می‌کنم ما باید در این بازی پس از اینکه دو گل پیش بودیم به برتری می‌رسیدیم، شما باید در این بازی برنده شوید. مهم نیست که چطور. شما دو گل دریافت می‌کنید و دوباره می‌آیید و گل می‌زنید. دریافت یک گل دیگر از یک ضربه آزاد در نیمه زمین غیر ممکن است. این طور بازی کردن اصلا درست نیست. تا زمانی که تیم در خط دفاع درست و مطمئن کار نکند، دسترسی به برد امکان ندارد.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به دیدار وستهام برود که این فصل با هدایت دیوید مویس نتایج خوبی به دست آورده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها