رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 534030

افزایش مجدد ورودی بیمارستان‌ها | درگیری تمام گروه‌های سنی در صورت شروع پیک چهارم | مردم برای نوروز برنامه‌ریزی نکنند

ساعت 24-عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ورودی بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است و در اواخر بهمن و اسفند با موج پیشرفته‌تری از کرونا روبرو خواهیم شد.

دکتر مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر با شیوع مجدد بیماری کرونا و افزایش آمار مراجعان به بیمارستان‌ها روبرو شده ایم.

محرز افزود: در صورت شروع پیک چهارم بیماری کرونا تمام سنین را درگیر خواهد کرد. به طور حتم در اواخر بهمن و اسفند با موج پیشرفته تری از بیماری رو به رو خواهیم شد که بیمارستان ها قاعدتا شرایط ناگواری پیدا خواهند کرد.

او گفت: در حال حاضر این ویروس مخوف کاری به سن و سال ندارد و همه را درگیر می‌کند. افرادی که واکسن کرونا را هم تزریق کردند نباید فراموش کنند که همچنان این ویروس می تواند خطرناک باشد. همه ما باید در تمام مواقع احتیاط را رعایت کنیم و بی گدار به آب نزنیم.

محرز بیان کرد: متاسفانه دیده شد که با فوت برخی از افراد مشهور مردم بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کنار هم تجمع کردند که بسیار خطرناک است و در حال حاضر معلوم نیست چند نفر در این تجمعات به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

او گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم برای عید نوروز برنامه‌ریزی نکنند. چون سال جدید هم مثل سال ۹۹ با ویروس کرونا درگیر خواهیم بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها