رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 535475

درخواست بریتانیا برای میزبانی کامل یورو بعد از موفقیت واکسن کرونا

ساعت24-بریتانیا بعد از موفقیت واکسن کرونا به دنبال گرفتن کامل میزبانی یورو ۲۰۲۰ در تابستان است.

به نقل از دیلی میرور، انگلیس می تواند در تابستان امسال در میان موفقیت واکسن ویروس کرونا میزبان کل مسابقات یورو ۲۰۲۰ باشد.

ورزشگاه ومبلی قرار بود میزبان تعداد قابل توجهی از مسابقات، از جمله نیمه نهایی و فینال باشد و اکنون گزارش شده است که دولت انگلیس آماده است تا پیشنهاد خود را گسترش دهد و بقیه مسابقات را نیز میزبانی کند.

طبق روزنامه ساندی تایمز، هواداران در بریتانیا مجاز به بازگشت سریعتر به ورزشگاه ها نسبت به سایر کشورها در اتحادیه اروپا هستند.

الیور داودن وزیر فرهنگ بریتانیا اکنون امیدوار است که از ماه مه چراغ سبز را برای بازگشت طرفداران به ورزشگاه ها روشن کند. مسئولان احساس می کنند که می توانند تابستان امسال ورود بیش از ۴ هزار هوادار در ورزشگاه ها را تضمین کنند.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس متعهد شده است که واکسن را به همه بزرگسالان در کشور تا ۳۱ ژوئیه ارائه دهد که بسیار سریع تر از اتحادیه اروپا است.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ اخیراً ادعا کرد ، الکساندر چفرین ، رئیس یوفا مشتاق این ایده است که فقط یک کشور میزبان کل مسابقات باشد و انگلیس را در جایگاه نخست برای میزبانی قرار می دهد.

انگلیس ۲۵ سال پیش میزبان همین تورنمنت بود و زیرساخت های لازم را برای انجام دوباره آن بدون مشکل در اختیار دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها