رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 545438

قاچاق و بازار سیاه واکسن کرونا صحت ندارد

ساعت24- رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در خصوص واکسن در بازار غیرقانونی هیچ گزارش رسمی نشنیده ایم و حتی مسئول فایزر هم اعلام کرده است که عرضه واکسن فایزر در بازار غیرقانونی وجود ندارد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در خصوص واکسن در بازار غیرقانونی هیچ گزارش رسمی نشنیده ایم و حتی مسئول فایزر هم اعلام کرده است که عرضه واکسن فایزر در بازار غیرقانونی وجود ندارد.

آقای محمدرضا شانه ساز با اشاره به بازار سیاه واکسن کرونا و ماجرای فروش فایزر در کشور افزود: واکسن فایزر به دلیل شرایط دمایی خاص و زنجیره آن که تحویل دولت‌ها داده می‌شود و بخش خصوصی نتوانسته در این زمینه وارداتی داشته باشد حتی در رابطه با وجود واکسن در بازار ایران، مسؤول فایزر اعلام کرد که عرضه واکسن فایزر در بازار غیر ممکن است.

وی ادامه داد: به هر حال ما نیز از قبل اعلام کرده بودیم و طبق بازدیدهای میدانی این امر صحت ندارد و بازار سیاهی در خصوص واکسن فایزر در ایران نیست و بیشتر شبیه شایعه است و ما این موضوع را هیچوقت از یک کانال رسمی دریافت نکرده ایم و حتی همکاران ما نیز که بازار را رصد می‌کنند آن چیزی که به ما گزارش می‌کنند این است که هیچ کدام از دست اندرکاران وجود واکسن تقلبی و قاچاق را در بازار را تأیید نکرده بودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها