رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 556438

سلسله تیراندازیها در سیاتل، سه کشته و پنج زخمی بر جا گذاشت

ساعت۲۴-رسانه‌های آمریکایی خبر دادند، چهار تیراندازی جداگانه در شهر سیاتل این کشور، جان سه ساکن این شهر را گرفته و پنج نفر را زخمی کرد.

در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا خبرها از سیاتل حاکی است که سلسله تیراندازی‌ها در این شهر ایالت واشنگتن تلفات بر جا گذاشته است.

شبکه تلویزیونی KIRO-TV وابسته به شبکه «سی بی اس نیوز» گزارشی درباره سلسله تیراندازی‌ها روز یکشنبه (دیروز) در شهر سیاتل ایالت واشنگتن منتشر کرد.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، چهار تیراندازی جداگانه در شهر سیاتل طی روز یکشنبه جان سه ساکن این شهر را گرفت و پنج نفر را زخمی کرد.

اداره پلیس سیاتل با بیان اینکه روز یکشنبه، یکی از خونین‌ترین شب‌های این شهر بوده است اعلام کرد، این چهار تیراندازی هیچ ارتباطی به هم نداشتند.

سلسله تیراندازی‌ها در سیاتل بامداد روز یکشنبه به وقت محلی انجام شدند. یکی از این تیراندازی‌ها ساعت ۱:۴۸ بامداد در نزدیکی یک مغازه فروش مشروبات الکلی رخ داد.

ساعت ۲:۳۲ بامداد در میدان اوکسیدنتال شهر سیاتل، گزارشی به پلیس این شهر درباره تیراندازی مرگبار ارائه شد. در این تیراندازی دو نفر بر اثر شدت جراحات ناشی از دریافت گلوله، در بیمارستان کشته شدند و سه آمریکایی هم زخمی شدند.

ساعت ۳:۲۹ دقیقه، یک زن زخمی خود را به بیمارستان «بلویو» رساند و مدعی شد، در نزدیکی خیابان دوازدهم و خیابان «ساوت مین» سیاتل هدف گلوله قرار گرفت.

ساعت ۴:۴۲ صبح روز یکشنبه در سیاتل، در نزدیکی محل برگزاری یک مسابقه بسکتبال تیراندازی انجام شد که در نتیجه آن یک نفر زخمی شد.

«آدریان دیاز» رئیس پلیس سیاتل با انتشار یک ویدئو درباره سلسله تیراندازی‌ها در این شهر، خشونت‌های مسلحانه را محکوم کرد.

او در این ویدئو تصریح کرد: «این چیزی است که ما درباره آن صحبت کرده‌ایم، افزایش خشونت مسلحانه در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱. ما باید راهی برای حذف کردن سلاح‌ها در خیابان‌ها پیدا کنیم».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها