رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 565565

جورجینیو در اتاق پرو منتظر توپ طلای ۲۰۲۱

کاشف فروتن شوکران!

ساعت24-فوتبال گاهی می‌تواند در عین پررمز و راز بودن خوشبختی را به ارمغان بیاورد و پسری کم حرف و خجالتی را بر بام فوتبال اروپا بنشاند.

html>

۱- دست‌افشانی دلربای او در آغوش آتزوری هنوز از حافظه تاریخی عشق فوتبال‌ها پاک نشده.همو که با پیراهن لاجوردی ایتالیا توانست اروپا را فتح کند تا مانچوی کبیر در برابر ریزپرسی خبرنگاران، شاگرد خلف خود را شایسته کسب توپ طلا بداند و به فرانس فوتبال توصیه کند تصویر گلادیاتور را تا روز مبادا در ویترین خود بنشاند. وقتی مانچو معتقد است جورجینیو فاتح همه عناوین شده و لیاقت بردن توپ طلا را دارد باید در طلوع خاطرات خوشرنگ چشم انتظار پرواز پرنده‌ای بمانیم که سپیدی بال‌هایش چشم‌ها را می‌زند و نگاه معطرش خبر از تغییر فصل می‌دهد.

۲-او ژرژ لوئیز فیلیو ملقب به جورجینیو است.شماره ۵ بی‌بدیل که در شب‌های مهتابی استمفورد بریج به سیم آخر می‌زند و بن‌بست را به سرنوشت تلخ حریفان بدل می‌کند.
پسر پس کوچه‌های نمور ریو که در ۱۵ سالگی به سرزمین چکمه هجرت کرد. به خاستگاه پدربزرگش جاکومو فرلو که در شهر ونتو برای خودش بروبیایی داشت.پسر باد در گذر زمان به جامه لاجوردی خو گرفت و توانست تابعیت ایتالیایی را بپذیرد. این‌گونه شد که از سپتامبر ۲۰۱۶ به استراتژیست ارتش آبی بدل شد و در قالب یک پلی میکر توانست قفس توری حریفان را بارها و بارها به لرزه درآورد.
۳- او که از ناپولی برخاست و بذر آرزوهایش را در جنوب ایتالیا افشاند ناگهان سر از چلسی درآورد و به جنگجوی باشگاهی با ۹۶ سال قدمت بدل شد. باشگاهی که با شش دوره قهرمانی در فوتبال جزیره و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا توانسته به تیم ایده‌آل رومن آبراموویچ متمول و بذله‌گو بدل شود و پوندهای انگلیسی را به سادگی هدر ندهد. حالا جورجینیو در منطقه فولام چهره شناخته شده‌ای است و شورت ورزشی آبی روشن و جوراب‌های سفیدرنگش بر تن کودکانی می‌نشیند که آرزو می‌کنند روزی شبیه او باشند.پسری که توماس توخل آلمانی از او به عنوان نابغه یاد می‌کند تا معلوم شود چقدر برای ارتش باصلابت آن سوی لندن ارزش دارد.
۴- توپچی تیزچنگی که ماهانه قریب به ۶ میلیون پوند استرلینگ به حسابش واریز می‌شود این روزها در ۲۹ سالگی همراه همسرش ناتالیا لتری در کنار رودخانه تایمز به رویاهای بزرگش می‌اندیشد و در تماس با مادرش ماریا تریزا وعده می‌دهد که توپ طلا را در صورت موفقیت برای او کادو خواهد کرد. حالا بزرگ‌ترین مربیان دنیا بر سر رسیدن پسر تیزچنگ آتزوری به توپ طلا اشتراک نظر دارند.از یکسو روبرتو مانچینی به ضرس قاطع اعلام می‌کند که توپ طلا باید نصیب جورجینیو شود و از سوی دیگر موسیو توخل او را شایسته‌ترین چهره برای کسب این عنوان می‌داند.دیگر فرماندهان فوتبال جهان نیز با شنیدن نام او پشت چشم نازک می‌کنند و از رستگاری یک توپچی در قلب میدان چلسی و البته ایتالیای قهرمان سخن می‌رانند.نابغه‌ای که به دقیقه اکنون بدیل ندارد.آمارها این را ثابت می‌کنند.
۵- عصر یک روز بارانی توماس توخل در برابر خبرنگاران اعتراف کرد که افتخار می‌کند با توپچی کاربلدی چون جورجینیو در چلسی کار می‌کند.او تصریح کرد: انتخاب پسر بافراست ایتالیایی به عنوان برنده توپ طلا می‌تواند یک دنیا انرژی مثبت را به استمفورد بریج تزریق کند و بار دیگر نام بزرگ چلسی را بر زبان‌ها بیندازد.به نظر می‌رسد توپچی ششدانگ که خشم خود را در خزان پنهان کرده و دست بر شاخه‌های زرد پاییز از هیاهوی گیج‌کننده ورزشگاه‌ها می‌گذرد، آماده است تا دمار از روزگار رقیبان درآورد و سوار بر اسبی سپید به سوی اتوپیای خود در فراسوی ابرهای ناشناس پیش بتازد.او قلب‌ها را تسخیر کرده و خوب می‌داند چگونه باید باد را به خاطر هولیگان‌های عاشق ملامت و آفتاب را به یقه پیراهن سینه چاکان سنجاق کند.از ایتالیا تا جزیره...چه موهبتی.
۶- آنچه مبرهن است اینکه رکورددار قطع توپ در تاریخ چمپیونز لیگ و بهترین تفنگدار حال حاضر فوتبال اروپا می‌تواند سوپرستاره‌هایی چون لئو مسی و کریس رونالدو را جا بگذارد و کاری کند که مهربان‌ترین بادها از کنار گوشش رد شود.فوتبال گاهی می‌تواند در عین پررمز و راز بودن خوشبختی را به ارمغان بیاورد و پسری کم حرف و خجالتی را بر بام فوتبال اروپا بنشاند. وقتی جورجینیو در اتاق پرو منتظر کت و شلوار شیکی است که با آن در جشن بزرگان شرکت و طلا را از مس جدا کند و به تاریخ سلامی چو بوی خوش آشنایی دهد لابد به خواسته‌اش خواهد رسید و در وقت مقرر شادی میان انگشتانش جای خواهد گرفت و از این روزهای سرد و مه گرفته آبی برایش گرم خواهد شد.
منتظر باشید. ژرژ لویز فرلو فیلیو که جایزه شایسته‌ترین مرد فوتبال ایتالیا را به دست آورده می‌تواند مرزها را بشوید و از ناپل تا لندن جهان را آکنده از شور و شیدایی کند.راستی در جنگ ستارگان کدام سلبریتی می‌تواند دست‌ها را متقاعد کند و به کاشف فروتن شوکران بدل شود؟ شما بهتر از جورجینیو سراغ دارید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها