رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566648

حدادی: با هیچ تیم داخلی مذاکره جدی نداشتم/ ۲ ماه پیش با سیچوآن بسته بودم

ساعت24-فوق ستاره بسکتبال ایران گفت: با هیچ یک از تیم‌های داخلی مذاکره جدی انجام ندادم و حدودا دو ماه پیش با سیچوآن قرارداد بسته بودم.

html>

حامد حدادی درباره آخرین شرایط مصدومیت زانوی خود توضیح داد: متاسفانه پنج شش ماهی هست که درگیر این موضوع شده‌ام اما الان بهتر هستم. البته فعلا زمان میبرد تا صد درصد خوب شوم.

او افزود: یک مقدار شرایط بدنی و شاید هم کمی شرایط سنی من باعث شد دیرتر به آمادگی برسم، اما همه تلاش خودم را به کار میگیرم تا بهتر از این هم شوم. در حال حاضر نیز هر روز تمرین میکنم تا به سطح بالای آمادگی برسم.

او درباره تمدید قراردادش با تیم سیچوآن چین نیز گفت: من حدودا یکی دو ماه پیش بود که قراردادم با تیم چینی را بستم، اما چون معلوم نبود که امسال بازیکن خارجی در لیگ چین میگیرند یا نه، اعلام نکردیم.

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: پس از آنکه اعلام شد بازیکنان خارجی در لیگ چین بازی می‌کنند و باشگاه قراردادم را رسمی اعلام کرد، قرار بود این هفته به چین بروم که متاسفانه بخاطر پروتکل‌های شرکت پروازی نتوانستم عازم شوم.

او درباره مشکلی که برای پرواز داشت نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل کرونایی که چند وقت پیش گرفتم و واکسنی که زده بودم، آنتی بادی بدنم بالا بود و برای اینکه اجازه پرواز دهند، باید آنتی بادی بدنم کاهش یابد که پس از آن اعزام می‌شوم.

حدادی درمورد زمان دقیق اعزامش نیز گفت: منتظر فراهم شدن شرایط هستم و پس از آن راهی چین خواهم شد. فعلا زمان دقیق مشخص نیست.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مدت زمان حضورش در ایران با تیم‌هایی داخلی نیز به صورت جدی وارد مذاکره شد؟ اظهار کرد: حقیقت این است که یکسری تیم‌ها مثل مهرام به بنده لطف دارند، اما اصلا صحبت جدی برای عقد قرارداد نداشتیم. یکسری تیم‌ها مثل شهرداری گرگان صحبت‌هایی انجام داد، اما اصلا جدی نبود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها