رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566902

خط و نشان آقای نماینده برای تولیدکنندگان داخلی/ کیفیت کالاها باید افزایش یابد

ساعت24-مرحبا تاکید کرد که هدف ما از ممنوعیت واردات لوازم خانگی این بود که جلوی سوء استفاده کره‌ای‌ها را بگیریم و اجازه ندهیم آنها با پول ما برای کارگر خودشان شغل ایجاد کنند و کالای ساخته شده را به ایران صادر کنند و گفتیم ما زمینه کار را برای کارگر ایرانی فراهم آوریم.

html>

غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به افزایش قیمت محسوس لوازم خانگی به دنبال ممنوعیت واردات این کالاها از کره‌جنوبی در کشور گفت:‌ تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور باید بدانند که کسی به آنها چک سفید امضاء نداده است.

وی افزود: خط قرمز ما معیشت و رفاه مردم و حمایت از مصرف‌کننده است ما به دنبال آن بودیم تا با ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره به کارگر ایرانی فرصتی داده شود و در مقابل هم کره از شرایط اقتصادی و سیاسی پیش آمده در سطح بین‌الملل سوء استفاده کند و با تحمیل کالاهای ساخته شده خود بخواهد پول این کالاها را به محل پول‌های بلوکه شده در کره برداشت کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: هدف ما از ممنوعیت واردات لوازم خانگی این بود که جلوی سوء استفاده کره‌ای‌ها را بگیریم و اجازه ندهیم آنها با پول ما برای کارگر خودشان شغل ایجاد کنند و کالای ساخته شده را به ایران صادر کنند و گفتیم ما زمینه کار را برای کارگر ایرانی فراهم آوریم.

مرحبا خاطرنشان کرد: قرار نیست همانند صنعت خودروی ما برای شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی ما نیز شرایطی فراهم شود که یکسری کالاهای بی‌کیفیت و با قیمت بالا را تولید کنند و مردم هم ناچار به خرید کالاهای آنها باشند.اصلا و ابداً این اتفاق قرار نیست بیفتد.

وی افزود: آقایان تولید کننده لوازم‌خانگی حواسشان باشد که بناست آنها در یک فضای رقابتی کار کنند و کیفیت کالاهایشان را افزایش دهند و با تولید لوازم‌خانگی در داخل از اشتغال کارگران نیز حمایت شود و با ارائه یک محصول با کیفیت مردم هم راضی باشند و اگر هر کجای این معادله به هم بخورد ما جلوی آن را خواهیم گرفت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها