رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 570732

لیست 10 پمپ باد فندکی برتر امسال

ساعت 24-شاید تا به حال در حین رانندگی صدای گوش خراش لاستیک های ماشین را که بر روی زمین کشیده می شود شنیده باشید. این صدا به منزله ی پنچر شدن لاستیک خودروی شما است. اگر در خیابان های شهر این اتفاق روی دهد می توان به نحوی به یک پنچر گیری رفته و مشکل را حل نمود.

ز
html>

راهنمای انتخاب و خرید پمپ باد فندکی

شاید تا به حال در حین رانندگی صدای گوش خراش لاستیک های ماشین را که بر روی زمین کشیده می شود شنیده باشید. این صدا به منزله ی پنچر شدن لاستیک خودروی شما است. اگر در خیابان های شهر این اتفاق روی دهد می توان به نحوی به یک پنچر گیری رفته و مشکل را حل نمود. اما اگر در جاده این اتفاق رخ دهد و لاستیک زاپاس هم در دسترس نبود باید چه کاری انجام دهید؟ اینجاست که باید حتما به فکر تهیه ی یک پمپ باد فندکی بود.

پمپ باد فندکی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پمپ باد فندکی دستگاهی است که موجب باد شدن لاستیک خودرو می شود. این دستگاه باد کننده، بهترین وسیله برای زمانی است که لاستیک خودرو پنچر شده و یا کم باد است. این کمپرسور علاوه بر باد کردن لاستیک ماشین توانائی باد کردن لاستیک دوچرخه و تیوپ های ورزشی بادی را دارد. این دستگاه ها دارای قابلیت جا به جائی می باشند.

در هنگام خرید اگر به دنبال بهترین نوع پمپ باد فندکی هستید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • این پمپ ها معمولا دارای 2 نوع نمایشگر آنالوگ و دیجیتال هستند. بهترین نوع نمایشگر در این پمپ ها از نوع دیجیتال است زیرا حتی در تاریکی هم می تواند اعداد را نشان دهد.
  • یک باد کننده ی لاستیک خوب باید توانائی این را داشته باشد که از 0تا 40 PSI را در عرض مدت 2 تا 3 دقیقه باد کند.
  • در هنگام خرید اندازه و سبکی آن را در نظر بگیرید.
  • مهمترین نکته در رابطه با خرید این دستگاه ها، فوت مکعب در دقیقه است. به عبارتی هر چه این عدد بیشتر باشد، کمپرسور نیز سریع تر می تواند هوا را اضافه کند.
  • در بازار 2 نوع تک سیلندر و 2 سیلندر وجود دارد که بهتر است مدل 2 سیلندر انتخاب شود.(حتما از مراکز معتبر خریداری نمایید.زیرا نمونه های فیکی وجود دارد که در ظاهر دارای 2 سیلدر میباشد و اما سیلندر دوم به هیچ قسمتی از موتور وصل نیست و فقط جنبه نمایشی دارد.)
  • این کمپرسور ها معمولا دارای لوازم اضافی مانند شلنگ و انواع سوزن برای اتصال به لاستیک هستند.دقت کنید ک لوازم اضافی داخل بسته موجود باشد.
  • اگر به دنبال کمپرسور فندکی قوی هستید،توصیه میکنیم مدل هایی که فقط به باتری خودرو متصل میشود را خریداری نمایید.زیرا این مدل ها دارای قدرت بیشتری هستند و اگر به فندکی خودرو وصل بشوند احتمال سوختن سیم های برق اتومبیل وجود دارد،برای همین مستقیما به باتری خودرو وصل میشوند.
  • اگر زیاد مسافرت میروید حتما از مدل هایی استفاده کنید که دارای چراغ هستند تا در تاریکی شب دچار مشکل نشوید.
  • بعضی از مدل های پمپ باد خودرو دارای قابلیت های اضافی هستند که میتوانید با توجه به نیازتان آنها را انتخاب کنید.مانند :داشتن پک کامل پنچر گیری،داشتن پاور بانک،داشتن محل usb و......

بهترین پمپ باد فندکی

برترین پمپ بادهای فندکی

پمپ بادهای زیادی در بازار ارائه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. امروز قصد داریم با 10 پمپ باد فندکی معتبر در بازارهای جهانی بیش تر آشنا شویم.

  1. پمپ باد فندکی مدل Bergmann Typhoon : این دستگاه دارای بدنه ای فلزی است و بسیار با دوام می باشد. این کمپرسور برای کارهای سخت بسیار مناسب است. کمپرسورهای هوا که بدنه فلزی دارند، قوی تر و محکم تر هستند و نویز و لرزش بسیار کمتری دارند. این دستگاه دارای موتوری با هسته ی مس خالص می باشد. درایو مستقیم 150 واتی این کمپرسور بسیار تکنولوژی پیشرفته ای را به خود اختصاص داده است. گیج این دستگاه آنالوگ بوده و با یک ضربه گیر لاستیکی محافظت می شود.
  2. پمپ باد فندکی مدل (دیجیتال TUSA): این کمپرسور هوا می تواند در مدت زمان کم و تلاش حداقلی لاستیک های پهن را باد کند. پنل دستگاه دیجیتال می باشد و فشار هوا را از موتور به لاستیک نشان می دهد. این دستگاه از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و بسیار سبک می باشد. کمپرسور TUSA پس از پر کردن لاستیک به صورت خودکار خاموش خواهد شد.
  3. پمپ باد فندکی مدل (مخصوص خودروهای سنگین iBELL IBL CA12-95): این دستگاه با برق 12 ولت DC کار می کند و بسیار با دوام است. پایه های لاستیکی ضد لرزش آن مانع از هر گونه حرکت ناخواسته می شود. این کمپرسور دارای چراغ LED می باشد و برای محیط های تاریک و کم نور بسیار مناسب است.
  4. پمپ باد فندکی مدل میکرو بلک کت: ظاهر زیبایی که این دستگاه دارد بسیار چشم گیر است. این دستگاه با تمام خودروها و لاستیک ها سازگار می باشد و می تواند یک تایر 13 اینچی را از 0تا 30 PSI ظرف مدتی کمتر از 6 دقیقه باد نماید.
  5. پمپ باد فندکی مدل میشیلن: این پمپ باد فندکی می تواند یک لاستیک صاف را در عرض مدت 3 دقیقه PSI 30 باد کند. نمایشگر دیجیتال میشیلن دارای یک ال سی دی سفید رنگ است و خواندن اعداد را راحت می کند و می توان آن را میان PSI، نوار و کیلو پاسکال تغییر داد. این کمپرسور با فناوری دیجیتال DPS امکانی فراهم کرده است تا کاربر بتواند تلفن همراه خود را از طریق سوکت USB شارژ کند.
  6. پمپ باد فندکی مدل ALLExtreme AE-8304Z Typhoon: این کمپرسور با خودروهای شاسی بلند، کامیون، وانت، کراس اوور، تریلر و مینی ون بسیار سازگار است. پایه های لاستیکی این دستگاه ضد لرزش بوده و سر و صدا را کاهش می دهد. در ضمن این کمپرسور یک سیلندر دوتایی دارد و امکان باد کردن سریع را فراهم نموده است.
  7. پمپ باد فندکی مدل Woscher Pro Power 802D: این کمپرسور توانائی این را دارد که خودروهایی با سایز متوسط را از 0 تا 35PSI ظرف مدت 2 دقیقه باد کند. طول سیم آن 10 فوت و ارتفاع شلنگ نیز 22 اینچ می باشد. این دستگاه دارای چراغ های ال ای دی است و می تواند در طولانی مدت به عنوان چراغ هشدار نیز عمل کند.
  8. پمپ باد فندکی مدل Eko Green Heavy Duty: این کمپرسور قابلیت جا به جائی بسیار آسانی دارد و از نورپردازی ال ای دی بهره مند است. دستگاهی کوچک و جمع و جور بوده و دارای دمای کاری 20 تا 80 درجه سانتی گراد می باشد. این پمپ باد فندکی با اتومبیل، دوچرخه و کامیون های کوچک سازگار است.
  9. پمپ باد فندکی مدل TIREWELL TW 1001 150 PSI: این پمپ باد فندکی با انواع اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه سازگاری دارد. کمپرسور TIREWELL TW 1001 توانایی این را دارد که یک لاستیک خودروی استاندارد را در 4 دقیقه باد کند. این دستگاه بسیار پر کاربرد، جمع و جور و بی صدا است و به راحتی می توان با آن کار کرد.

10.پمپ باد فندکی king tiger : این نوع پمپ باد فندکی حمل آسانی دارد و اصلا به فضای زیادی برای جای گیری نیاز ندارد. این کمپرسور دارای 2 سیلندر پر قدرت میباشد.توانایی تولید هوای فشرده تا 70 psi را دارد.همراه این کمپرسور یک پک کامل لوازم پنچرگیری وجود دارد.علاوه بر این یک چراغ پر قدرت هم بر روی این موتور تعبیه شده است.(خرید این مدل توصیه میشود) برای خرید این کمپرسور میتوانید به وب سایت irancompressor.com مراجعه کنید.

انواع پمپ باد فندکی

چنانچه برای خرید دچار سردرگمی هستید میتوانید با مشاورین مجموعه ایران پمپ تماس بگیرید تا با توجه به نیازتان بهترین پمپ باد فندکی را پیشنهاد دهند. 05138543311

منبع: iranpump.com

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها