رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 573987

معرفی دیجی حفاظ به عنوان برترین نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن

ساعت۲۴-​ در این مطلب به بررسی دوربین مداربسته هایک ویژن و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌پردازیم و با بهترین نمایندگی هایک ویژن آشنا خواهیم شد.

ن
html>

دوربین مداربسته یا cctv همانطور که از نام آن‌ها پیداست به عنوان نظارت تصویری در یک مکان محدود شناخته شده‌اند. دوربین‌های مدار بسته دارای انواع مختلفی هستند که کاربرد و کیفیت آن‌ها سبب متفاوت شدن آن‌ها از همدیگر می‌شود. اگر می‌خواهید برای فضای مورد نظر خود دوربین مداربسته بخرید، با خرید و نصب دوربین‌های مداربسته هایک ویژن با یک تیر چندین نشان را بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با دوربین‌های هایک ویژن، کاربردهای آن‌ها و عرضه آن‌ها توسط نمایندگی دیجی حفاظ بیشتر آشنا شوید.

هایک ویژن از ابتدا تا امروز

فناوری دوربین مداربسته اولین بار در سال 1942 توسط دانشمندان آلمانی برای نظارت بر پرتاپ موشک توسعه یافت. شرکت چینی هایک ویژن در سال 2001 در چین تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز به تولید کننده پیشرو و راه حل‌های ابتکاری در ساخت دوربین‌های مدار بسته در جهان تبدیل شده است.

هایک ویژن طیف گسترده‌ای از دوربین‌های مداربسته و تجهیزات آن از جمله دوربین‌های IP، دوربین‌های آنالوگ HD، دوربین هایک ویژن 2 مگاپیکسل، دوربین مداربسته هایک ویژن 4 مگاپیکسل، دوربین مداربسته هایک ویژن 5 مگاپیکسل، دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسل، دوربین تخت شبکه بی‌سیم، نرم افزارهای مدیریت و تجزیه و تحلیل، سیستم‌های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارت کمکی را ارائه می‌دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن از جمله محصولات با کیفیتی است که توسط این شرکت ساخت و ارائه می‌شود، که کیفیت و کاربرد آن‌ها، سبب تمایز آن‌ها از سایر رقبای خود شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن

استفاده از روش‌های امنیتی می‌تواند حفاظت از جان و مال شما را تأمین کند. دوربین‌های مداربسته از جمله وسیله‌های حفاظتی هستند که از ورود افراد سارق به محیط خانه یا محل کار شما جلوگیری خواهند کرد و در واقع یک پیشگیری قدرتمند محسوب می‌شوند. استفاده از دوربین‌های باکیفیت هایک ویژن درواقع چشم دوم شما در محل مورد نظر هستند. شما نیز می‌توانید به راحتی با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از دیجی حفاظ خریدی مطمئن داشته باشید.

دوربین مداربسته هایک ویژن

از جمله ویژگی و مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن عبارتند از:

ارائه طیف گسترده‌ای از انتخاب

هایک ویژن در طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از جمله کیفیت تصویر، طراحی بی‌نظیر دوربین‌ها، قیمت‌های مقررون به صرفه امکان انتخاب را در گستره وسیعی در اختار مشتریان خود قرار می‌دهد. این به این معناست که می‌توانید متناسب با سلیقه و بودجه خود دوربین مداربسته مناسب را انتخاب نمایید.

لنز دوربین‌های هایک ویژن

لنزهای دوربین مدار بسته هایک ویژن با قابلیت تجزیه و تحلیل داخلی با کیفیت بسیار بالایی عرضه می‌شوند. با استفاده از این دوربین‌ها شما دیگر نیازی به سرمایه گذاری برای استفاده از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل تصویر نخواهید داشت.

استفاده آسان

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن برای تمام افراد چه افراد متخصص در این زمینه و چه افرادی که اهل فناوری نیستند طراحی شده است. استفاده از آن‌ها بسیار آسان است بنابراین می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای هر فردی باشد.

نصب آسان

به طور کلی محصولات هایک ویژن به ویژه دوربین مداربسته هایک ویژن به عنوان سیستم امنیتی جدید شما در ساختمان در کم‌ترین زمان ممکن قابل نصب و راه اندازی هستند.

قابلیت گسترش

سیستم‌های هایک ویژن قابل ارتقا هستند. به این معنا اگر شما هم اکنون تعداد محدودی را برای محیط کوچکی خرداری کنید. در آینده با بزرگ شدن محیط یا تغییر محل آن‌ها می‌توانید همان سیستم را با دوربین‌های بیشتری ارتقا دهید.

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن

  • برخورداری از دید در شب و قابلیت نمایش تصویر در تاریکی مطلق با برد متفاوت 20 تا 100 متر
  • دارای زاویه دید باز و انواع مختلف لنز
  • دارای کیفیت تصویر بالا و انواع مختلف رزولیشن
  • برخورداری از استانداردهای IP 66 ، IP 67
  • امکان مشاهده تصاویر ضبط شده روی موبایل
  • امکان انتقال تصویر هایک ویژن در هر جای کره زمین که باشید.
  • دارای قیمت‌هایی بسیار مقرون به صرفه به نسبت کیفیت بالای آن‌ها

نمایندگی دیجی حفاظ

شاید از خود بپرسید که از کجا اقدام به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نمایید. دیجی حفاظ به عنوان شرکت واردات و فروش خدمات تصویری و هوشمند محصولات برند هاک ویژن در ایران خدمات خود را ارائه می‌کند. شرکت دیجی حفاظ با ارائه‌ی تمامی محصولات هایک ویژن و ازجمله خدمات پس ‌از فروش شامل مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی در جهت کسب رضایت صد درصدی مشتریان خود خدمات خود را ارائه می‌دهد.

دیجی حفاظ تنها عاملیت رسمی جهت فروش محصولات و به خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن در کشور است که دارای ده‌ها نمایندگی فعال در شهرهای مختلف است.

ازجمله خدمات ارائه‌ شده توسط دیجی حفاظ برای مشتریان شامل ارائه مشاوره رایگان اولیه جهت خرید و نصب انواع دوربین‌های مداربسته، برآورد هزینه‌های خرید، انتقال نیروهای نصب و اجرا در کم‌ترین زمان ممکن، اجرای انواع پروژه‌های دوربین مداربسته بزرگ و کوچک، عیب ‌یابی و تعمیر انواع دوربین مداربسته هایک ویژن به مشتریان است.

انتقال تصویر هایک ویژن چیست؟ کنترل از راه دور با دوربین مداربسته هایک ویژن

انتقال تصویر هایک ویژن یکی از مزیت‌های این محصول است که سبب تمایز دوربین‌های هایک ویژن با سایر دوربین‌های مدار بسته شده ‌است. به این معنا از توانایی انتقال تصویر به دستگاه‌های هوشمند مانند لپ‌تاپ و تلفن‌های همراه برخوردار است. شما به‌ راحتی می‌توانید در هر جای دنیا که قرار داشته باشید با اتصال به حساب کاربری و اینترنت تصاویر دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در محل مورد نظر خود را روی گوشی موبایل و یا سیستم‌های دیگر مشاهده کنید.

انتقال تصویر هایک ویژن

انتقال تصویر در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن توسط برنامه طراحی ‌شده توسط این شرکت روی دستگاه‌های هوشمند قابل ‌اجرا است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه روی گوشی همراه و یا لپ‌تاپ خود علاوه‌ بر این‌ که تصاویر زنده دوربین‌ها را دریافت می‌کنید می‌توانید آرشیو تصاویر ضبط‌ شده و حتی به تنظیمات دستگاه ضبط ‌کننده‌ی دوربین‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

حرف آخر

با افزایش سرقت در ساختمان‌های مختلف اهمیت امنیت افراد و مال آن‌ها روز به ‌روز افزایش می‌یابد. استفاده از دوربین‌های مداربسته به‌ عنوان ابزارهای امنیتی از جمله کاربردی‌ترین گزینه هستند. شما نیز اگر قصد دارید امنیت ساختمان و یا خانه خود را بالا ببرید پیشنهاد می‌کنیم با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن فرصت را از دست ندهید.

شما می‌توانید برای خرید انواع دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی رسمی دیجی حفاظ با مراجعه به سایت https://cctvhikvision.center و مشاهده محصولات آن مناسب ‌ترین گزینه را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید. شما با خرید محصولات هایک ویژن از این سایت می‌توانید به راحتی از گارانتی و همچنین پشتیبانی و خدمات پس‌ از فروش 5 ساله آن‌ها نیز برخوردار شوید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها