رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 575742

توسلی: برای قهرمانی به رقابت‌های فوتسال کافا آمده‌ایم

ساعت۲۴-دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های کافا آماده‌ایم و تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده‌اند.

html>

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در اولین بازی خود در رقابت‌های منطقه آسیای مرکزی (کافا) امروز از ساعت ۱۳:۳۰ باید به مصاف ازبکستان برود. این رقابت‌ها به میزبانی تاجیکستان برگزار می‌شود. فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان درباره بازی با ازبکستان صحبت‌هایی انجام داد.

درباره بازی با ازبکستان توضیح می‌دهید؟

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: آخرین بازی که ما برابر ازبکستان برگزار کردیم مربوط به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ بود که توانستیم در آن بازی این تیم را با نتیجه ۹ بر یک شکست دهیم. ازبک‌ها در این ۲ سال پیشرفت‌های زیادی داشته اند و به نظر من نسبت به بقیه تیم‌ها بازی با این تیم برای ما سخت‌تر خواهد بود.

تیم ملی بانوان برای رقابت‌های کافا از آمادگی خوبی برخوردار است؟

متاسفانه بعد از ۲ سال تعطیلی که به خاطر شیوع ویروس کرونا برای تیم ملی فوتسال بانوان افتاد، ما برای حضور در مسابقات کافا ۲ اردوی ۳ روزه‌ای را در تهران برگزار کردیم. سطح آمادگی بازیکنان به خاطر شرایط مسابقات لیگ است. به نظر من با اردوی ۳ روزه‌ای که برگزار کردیم فکر نمی‌کنم بازیکنان به آمادگی ۱۰۰ درصد رسیده باشند، اما قطعا برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های کافا آماده ایم. ما قهرمان آسیا هستیم و تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی تیم ملی فوتسال ایران باز کرده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها