رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591613

از شرایط لوکادیا اطلاعات زیادی نداریم

گل‌محمدی: ذوب‌آهن ۱۰ نفره به هدف خودش رسید

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن وقتی ده نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

html>

یحیی گل‌محمدی درمورد بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

وی افزود: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم. دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشون را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صددرصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ده نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ما است، آماده شویم. از امتیاز میزبانی باید بتوانیم استفاده کنیم.

وی در خصوص جذب یورگن لوکادیا عنوان کرد: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها