رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 594982

معرفی 3 مدل بهترین مارک ساعت مچی ست

ساعت24-در دنیای امروزی ساعت وسیله ای برای ابراز وجود، نشان دادن سلیقه و سبک مورد پسند خریداران است. وجود برندهای متنوع ساعت مچی گواهی بر این موضوع است. اما در این میان برخی برندها با سابقه فعالیت طولانی، خواست و سلیقه مشتریان خود را کاملا می شناسند.

html>

خرید ساعت مچی ست

در دنیای امروزی ساعت وسیله ای برای ابراز وجود، نشان دادن سلیقه و سبک مورد پسند خریداران است. وجود برندهای متنوع ساعت مچی گواهی بر این موضوع است. اما در این میان برخی برندها با سابقه فعالیت طولانی، خواست و سلیقه مشتریان خود را کاملا می شناسند. و امروزه خرید ساعت ست اورجینال مردانه و زنانه نیز به این فهرست بلند بالا اضافه شده است. خرید ساعت های ست برای مرد و زنی که در عهد و پیمان زناشویی با یکدیگر هستند امروزه کاملا رواج پیدا کرده است و تمام زوج های جدید و قدیم در صدد خرید ساعت هایی مشابه یکدیگر در قالب زنانه و مردانه جهت استفاده در اغلب مهمانی های رسمی و یا دورهمی های دوستانه هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراهمان باشید:

نکات مهم هنگام خرید ست ساعت مردانه و زنانه

همانطور که قبلا اشاره کردیم ساعت جز اکسسوری های مهمی است که می‌تواند در تمامی استایل ها مورد استفاده قرار گیرد. شما می‌توانید با خرید ساعت ست، استایل خود را با پارتنرتان هماهنگ کنید. درادامه مهم ترین نکات خرید ساعت ست را برایتان بازگو میکنیم:

جنس بند ساعت

اولین قدم در خرید ساعت ست جنس بند ساعت است. از آنجایی که ساعت ها از دسته اکسسوری های لوکس برای تمامی خانم ها و آقایان در هر گروه سنی به حساب آورده می شود، بند آن ها نیز مطابق با سبک و سیاق ساعت ها می تواند بصورت کاملا ساده و یا تجملاتی از سوی برند تولید کننده در نظر گرفته شود و یا اینکه شما خودتان بعد از خرید یک ساعت با طرح مورد علاقه تان اقدام به تعویض بند آن کنید. لازم به ذکر است امروزه ساعت های مچی مردانه و زنانه از بندهای مختلفی در رنگ ها و جنس های متنوع برخوردار می باشند.

جنس بدنه

مورد بعدی در هنگام انتخاب و خرید ست ساعت مردانه و زنانه توجه به جنس بدنه محصول است که می تواند با توجه به برند تولید کننده و همچنین میزان مقاومت آن از متریالی همچون: استیل، چوب، فلز، پلاستیک، رزین و دیگر مواد صنعتی طراحی و تولید شده باشد.

اندازه صفحه

شاید بهتر باشد قبل از همه این موارد ابتدا به اندازه دست ها و مچ دست خود و شریک زندگی تان نگاهی بیاندازید و با علم به بزرگی و یا کوچکی دست ها و همچنین باریک و یا پهن بودن مچ دستانتان اقدام به خرید یک ساعت با صفحه نمایشی بزرگ و یا یک ساعت مچی با نمایشگری کوچک برای خودتان نمایید.

ضد آب بودن

نکته مهم دیگری که توصیه می کنیم حتما به هنگام خرید ست ساعت مردانه و زنانه خود به آن توجه داشته باشید، ضد آب بودن محصول است که با توجه به همراه داشتن آن در تمام طول روز و وجود احتمال ریزش مایعات و یا حتی تعرقات دستی بر روی آن، بهتر است از این خاصیت برجسته برخوردار باشد.

قیمت ست ساعت مردانه و زنانه

قیمت ساعت مچی مردانه لوکس و زنانه با توجه به نام برند، مدل ساعت، تکنولوژی ساخت، جنس بدنه، طراحی و مواردی از این دست تعیین می شود که البته پیشنهاد می کنیم ابتدا شما به سراغ تعیین میزان بودجه خود بروید تا در بازار پرهیاهوی ساعت ها بتوانید با محصولات محدودتری نسبت به میزان مبلغ مورد نظرتان روبرو شده و سرانجام یکی را خریداری نمایید.

امکانات جانبی

زنگ، کرنومتر، تاریخ نگار، چراغ، قطب نما، ارتفاع سنج و غیره از جمله امکانات جانبی است که تولید کنندگان می توانند از آن ها در محصولات گران قیمت و همچنین ویژه خود استفاده نمایند و مجموعه ای از امکانات مفید را تنها در یک ساعت مچی برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند.

images_1663742134.jpg

بهترین برندهای ساعت مچی ست

ساعت مچی جز اکسسوری هایی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در دنیای مد و فشن دارد. گاهی افراد مبلغی به اندازه خرید یک خودرو، برای خرید لوکس ترین برندهای ساعت مچی صرف می‌کنند. اگر بخواهیم برندی را به عنوان بهترین برند ساعت مچی معرفی کنیم، قطعا باید ویژگی‌های خاصی مانند: طراحی منحصربه‌فرد، دوام بالا، زیبایی، ضدآب بودن، امکانات ویژه، و بسیاری از موارد مشابه دیگر را دارا باشد. یکی از مهم ترین عوامل در خرید ست ساعت مچی توجه به قیمت ساعت زنانه لاکچری و ساعت مردانه است. ما در این قسمت سعی کرده‌ایم تا شما را با 3 مورد از لاکچری ترین برندهای ساعت مچی آشنا کنیم:

ساعت رادو (Rado)

برند رادو نیز از جمله برندهای قدیمی در صنعت شمرده می شود. این شرکت در ابتدا با تولید انواع موتور ساعت کار خود را در سال ۱۹۱۷ میلادی آغاز کرد و توسط برادران اسکالپ پایه گذاری شد. در سال ۱۹۵۷ بود که کمپانی تصمیم گرفت اولین مجموعه ساعت مچی خود را به صورت کامل تولید کرده و به بازار عرضه نماید. مدل دایا استار اولین مدل ضدخش ساعت های رادو بود که در سال ۱۹۶۲ معرفی شد و استاندارد های جدیدی را در صنایع ساعت سازی ایجاد نمود. این مدل امروزه یکی از مدل های کلاسیک ساعت رادو به حساب می آید و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

ساعت کاسیو (Casio)

کاسیو با تولید ساعت هایی با قیمت پایین و امکانات متعدد، بازار همیشگی ساعت های سوئیسی را به چالش کشید و توانست تا بخش بزرگی از مشتریان را به خود جذب کند. از جمله امکاناتی که کاسیو برای مشتریان خود در نظر گرفت، استفاده از سنسورهای سه گانه در ساعت مچی بود. اولین سنسور در ساعت کاسیو، ارتفاع و عمق را نشان می دهد. این ویژگی ها خصوصا برای کوهنوردان یا غواصان بسیار ضروری و کاربردی است. سنسور دوم ساعت کاسیو، دماسنج و فشارسنج است که با تغییر ناگهانی دما یا فشار به کاربر اخطار لازم را می دهد.

ساعت سواچ (Swatch)

سواچ یک کمپانی تولیدکننده ساعت مچی زنانه و مردانه سوئیسی است که محصولاتی بسیار بادوام و باکیفیت تولید میکند. طراحی ساعت های این برند، مدرن و جسورانه است و طرفداران بسیار زیادی در بین علاقه مندان به ساعت دارد. سواچ علاوه بر امکانات فنی زیادی که به کاربر ارائه میدهد، از قیمت تقریبا مناسبتری نیز در بین ساعتهای لوکس و قدیمی برخوردار است. اصلا دلیل تولد برند سواچ نیز همین بود. در دهه ۷۰ با ورود ساعت سازان ژاپنی به بازار ساعت مچی، صنعت ساعت سوئیس باخطر جدی مواجه شد و نیاز به تولید برندی جدید با قیمت مناسب کاملا حس میشد.

چرا خرید ساعت ست از دیجی آنتایم؟

ساعت‌ها جذاب‌ترین اکسسوری‌‎های زنانه و مردانه هستند که با وجود قیمت بالایشان، باز هم طرفداران زیادی دارند. در کشور ما به دلیل محدودیت‌های متعدد امکان تقلبی بودن ساعت‌ها بسیار است. اگر قصد خرید یکی از برندهای موجود در لیست بالا که تحت عنوان بهترین برند ساعت مچی مطرح کردیم را دارید، از فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شده از جمله دیجی آنتایم اقدام کنید. هم‌چنین شما می‌توانید برای خرید ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه اصل و باکیفیت از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی آنتایم اقدام کنید. برای خرید ساعت اورجینال و اصل از فروشگاه دیجی آنتایم می توانید با شماره تماس 02191011438 ارتباط برقرار کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها