رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 603755

سرقت 700 میلیونی پرستار قلابی از زن 91 ساله

ساعت24-پرستار قلابی که به بهانه کار در خانه سالمندان از آنها سرقت می‌کرد از سوی پلیس هرمزگان دستگیر شد.رسیدگی به این پرونده با شکایت خانواده زنی سالخورده ساکن میناب به پلیس آغاز شد. یکی از فرزندان این زن به پلیس گفت: چندی قبل زن جوانی را به عنوان پرستار خانگی استخدام کردیم اما امروز متوجه شدیم وی بعد از بی هوش کردن مادرم طلا و جواهرات و وجه نقد او را به ارزش حدود 7 میلیارد ریال سرقت کرده است.

حوادث
پرستار قلابی که به بهانه کار در خانه سالمندان از آنها سرقت می‌کرد از سوی پلیس هرمزگان دستگیر شد.رسیدگی به این پرونده با شکایت خانواده زنی سالخورده ساکن میناب به پلیس آغاز شد. یکی از فرزندان این زن به پلیس گفت: چندی قبل زن جوانی را به عنوان پرستار خانگی استخدام کردیم اما امروز متوجه شدیم وی بعد از بی هوش کردن مادرم طلا و جواهرات و وجه نقد او را به ارزش حدود 7 میلیارد ریال سرقت کرده است.
در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد متهم تحت عنوان پرستار خانگی پس از سرقت مقادیری طلا به استان فارس متواری شده است. این زن پس از ۷ ماه به شهرستان میناب برگشت و مأموران ضمن شناسایی مخفیگاه متهم او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
متهم پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با دیدن آگهی‌هایی تحت عنوان استخدام پرستار و نگهداری از افراد سالخورده با متقاضی تماس می‌گرفتم و وقتی مشغول به کار می‌شدم با جلب اعتماد آنان اقدام به سرقت می‌کردم.
متهم درباره شکایت زن مینابی نیز گفت: پس از چند روز پرستاری در منزل زن ۹۱ ساله در فرصت مناسب با خوراندن داروی بیهوشی و خواب‌آور به وی ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد و مقادیری طلا و جواهرات قدیمی از داخل گاوصندوق منزل سرقت کردم و به استان فارس رفتم.
کارشناسان در ادامه ارزش مالی طلاهای سرقت شده توسط این متهم را بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد کردند و سارق اعتراف کرد طلاهای مسروقه را به مبلغ یک میلیارد ریال به یک مالخر فروخته است. سپس با تلاش مأموران، فرد مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها