رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 611418

روسیه وقوع آتش‌سوزی در ساختمان وزارت دفاع این کشور را رد کرد

ساعت24-به گزارش خبرگزاری دولتی تاس، روسیه گزارش‌هایی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در ساختمان وزارت دفاع خود در مرکز مسکو را تکذیب کرد. این رسانه پیشتر به نقل از خدمات اضطراری از وقوع آتش‌سوزی در بالکن این وزارتخانه خبر داده بود.

خبرگزاری تاس روسیه پیشتر به نقل از یک منبع خدمات اضطراری گزارش داد که «آتش‌سوزی در بالکن ساختمان وزارت دفاع روسیه در فرونزسکایا نابرژنایا رخ داده» و اینکه نیروهای بخش خدمات اضطراری در حال کار در صحنه هستند.

به گزارش تاس، مقامات محلی بعدا گفتند که آتش‌سوزی در ساختمان دیده نشده است.

تاس به نقل از وزارت وضعیت‌های اضطراری مسکو گزارش داد: «وجود آتش‌سوزی تایید نشده است و در بدو ورود، آتش‌نشانی هم آتشی شناسایی نکرد. لذا هیچ اطلاعاتی در مورد قربانیان هم در دست نیست.»

براساس ویدیویی که شبکه خبری سی‌ان‌ان شامگاه چهارشنبه مشاهده کرده، دود ساختمان وزارت دفاع روسیه را احاطه کرده و یک زن می‌گوید: «بوی سوختنی وحشتناک است.»

در اوایل ماه جاری، یک انفجار کوچک ظاهرا توسط دو هواپیمای بدون سرنشین در کرملین رخ داد که مسکو در آن زمان آن را به عنوان تلاشی علیه جان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه توصیف کرد.

همچنین خبرگزاری اینترفاکس روسیه با اشاره به بیانیه وزارت دفاع روسیه گزارش داد: «در حدود ساعت ۱۹.۳۰ به وقت محلی، در یکی از ساختمان‌های اداری وزارت دفاع در مسکو، نیروهای خدماتی دود مشاهده کردند. پس از آن آتش‌نشانی و وزارت وضعیت‌های اضطراری در صحنه حاضر شدند.»

پیشتر خبرگزاری تاس به نقل از بخش خدمات اضطراری محلی اعلام کرد که این آتش‌سوزی مساحتی به بزرگی ۶۰ متر مربع را در بر گرفت.

با این حال وزارت دفاع روسیه می‌گوید که در حال بررسی منشاء دود است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها