رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 187276

موضع علی مطهری درباره لغو کنسرت‌های مشهد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با «غلط» و «نادرست» خواندن برخی اظهارات درباره برگزار نشدن هیچ کنسرتی در شهر مشهد، تاکید کرد: کشور که حکومت فدرالی نیست؛ نباید درباره اجرای کنسرت‌ها در استان‌های مختلف تفاوت قائل شد.

div class="item-body content-full-news">

علی مطهری در گفت‌وگو با «خانه ملت»، درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه مشهد درباره اجرای کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی، گفت: درباره اجرای کنسرت‌ها در استان‌های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار و نظر، غلط و نادرست است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید زیر بار این موضوع می‌رفت.

وی تصریح کرد: معنی ندارد بگوییم که یک استان از قانون مستثنی است. در اینجا وزیر ارشاد عقب‌نشینی کرده و کارش هم درست نیست و حتی می‌شود در مجلس مورد سؤال واقع شود.

مطهری درباره شرایط خاص شهر مشهد نیز گفت: این موضوع از کجا آمده است؟ چنین چیزی اصلاً معنی ندارد. اگر یک کنسرتی اشکال شرعی دارد، در هیچ‌جا مجاز نیست و نباید اجرا شود و اگر اشکال شرعی ندارد، برای همه شهرها قابل اجراست.

نایب رئیس مجلس درباره اظهاراتی پیرامون حریم امام رضا (ع) درمورد اجرای کنسرت‌ها تأکید کرد: چیزی به نام حریم امام رضا (ع) وجود ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها