رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 275995

شمسایی- نظری، در آخر خط؟

با کنار گذاشتن دروازه‌بان سابق تیم ملی از تاسیسات دریایی، همکاری شمسایی و نظری به آخر راه نزدیک شده است.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در جریان تمرین عصر شنبه تیم به عمکلرد مصطفی نظری در بازی مقابل حفاری اهواز ایراد گرفت. انتقاد از دروازه بان سابق تیم ملی در حضور بقیه بازیکنان، واکنش او را در پی داشت و همه حاضران برای دقایقی شاهد بحث و جدل بین این دو بودند.

شمسایی معتقد بود نظری روی گل‌های خورده در بازی با حفاری مقصر بوده و نظری هم در واکنش به او گفت: همه تقصیرها را به گردن من می‌اندازی، در حالی که خودت 40 دقیقه در زمین بازی می‌کنی.

بعد از این اتفاقات، شمسایی گفت: به جان سه دخترم او را برای بازی قم خط خواهم زد.

مصطفی نظری نیز اعلام کرد دیگر به تاسیسات بازنمی‌گردد و با حاضران در تمرین خداحافظی کرد.

این در حالی است که شنیده می‌شود وحید شمسایی برای دروازه تیمش به فکر جذب یک گلر برزیلی است و می‌خواهد «گرتو»، دروازه‌بان فصل پیش دبیری تبریز را جایگزین نظری کند.

از طرفی مصطفی نظری هم با پیشنهاد خارجی مواجه شده و برای جدایی از تاسیسات دریایی تصمیم جدی گرفته است.

با اتفاقات به وجود آمده می‌توان شمسایی و نظری را بعد از سه سال همکاری در تیم تاسیسات دریایی در پایان راه دانست، اما این دو همیشه غیرمنتظره ظاهر شده‌اند و مشاجره آنها در جریان بازی فولاد ماهان اصفهان و گیتی پسند در فصل 90 یکی از جنجال‌های بزرگ فوتسال به شمار می‌آید.

مصطفی نظری در حالیکه دروازه‌بان فولاد ماهان بود، بعد از درگیری با شمسایی در مصاحبه‌ای گفت: او را نمی‌شناسد، اما بعد از چند سال دوباره با او هم تیمی شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها