رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 357108

چگونه کفش و کمربند را با هم ست کنیم / قوانین ست کردن کفش و کمربند مردانه

چگونه کفش و کمربند را با هم ست کنیم / قوانین ست کردن کفش و کمربند مردانه / ایا میشود کفش مشکی را با کمربند قهوه ای ست کرد / آیا می توان طیف های مختلف قهوه ای را با هم ست کرد / با کفش خاکستری یا مشکی به جز رنگ خودشان، چه رنگ کمربندی انتخاب کنیم / با کفش های دو رنگ چه کنیم؟ / ست کردن کفش و کمربند /

a href="http://www.saat24.news/news/357108/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF" target="_blank">چگونه کفش و کمربند را با هم ست کنیم

ست کردن لباس برای بانوان بسیار راحت تر از ست کردن لباس برای اقایان میباشد برای همین اقایان اغلب وقت برای ست کردن لباس ندارند. اما جالب است بدانید ست کردن لباس اقایان برعکس لباس بانوان قانون مشخصی ندارد.

در لباس اقایان جزئیاتی وجود دارد که با رعایت کردن یک سری قوانین می توانید بسیار شیک پوش باشید.

مثلا ست کردن کفش و کمربند در لباس اقایان شاید خیلی مهم به نظر نیاید اما تاثیر بسیار زیادی در استایل شما خواهد داشت.

در این مطلب ما به یک سری از این قوانین ریزو بسیار ساده در ست کردن کفش و کمربند اشاره کرده ایم تا با رعایت کردن انها خوش پوش تر شوید.

قوانین ست کردن کفش و کمربند مردانه

یکی از این قانون ها این است که: رنگ چرم کفش و کمربند یکی باشد

این قانون در عین سادگی، پیچیده نیز میباشد. برای مثال اگر کمربند شما رنگش قهوه ای تیره می باشد، بهتر است کفشی که انتخاب می کنید هم رنگی مشابه رنگ کمربند شما داشته باشد یا مثلا قهوه ای تیره تر باشد. یا اگر رنگ کفش شما قهوه ای قرمز است بهتر است کمربندتان نیز در همین تنالیاته رنگی باشد.

اگر کمربندتان طرح دار است بهتر است کفش انتخابی تان هم همان طرح را داشته باشد. یعنی هر دو باید یک طرح داشته باشند. مثلا اگر کفش شما راه راه است، کمربندتان نیز باید راه راه باشد.

کفش مردانه جذاب

قانون دیگر این است که سگک کمربند و کفش ما باید با هم تطبیق داده شوند

این قانون مثل قانون قبل که در مورد یکی بودن رنگ کفش و کمربند بود، میباشد. به خصوص اگر رنگ کفش روشن باشد، حتما باید این قانون را رعایت کنید. مثلا طلایی با طلایی، نقره ای با نقره ای و بقیه رنگ ها...

هم چنین برای خوش استایل تر بودن می توانید از رنگ سگک کفش و کمربندتان کمک گرفته و بند ساعت، انگشتر یا کیف خود را با ان ست کنید.

توجه داشته باشید که هم رنگ بودن کفش و کیف به یک بودن رنگ سگک ها اولویت دارد.

کفش و کمربند مردانه

این دو قانون تنها قانون هایی هستند که برای ست کردن کفش و کمربند باید رعایت شوند.

اما این را هم بدانید که همیشه لازم نیست که کفش و کمربند عینا شبیه هم باشند. این دو قانون بیشتر برای کسانی است که استایل خاصی برای لباس پوشیدن خود ندارند اما میخواهند خوش پوش و شیک باشند.

اگر شما استایل خاصی برای لباس پوشیدنتان دارید باید به شما بگوییم که در این صورت شما می توانید قانون ها را بشکنید و مشکلی هم پیش نخواهد امد.

ممکن است برای شما سوال پیش بیاد که ایا میشود کفش مشکی را با کمربند قهوه ای ست کرد؟

پاسخ این سوال یقینا خیر خواهد بود. حتی اگر نمیخواهید کفش و کمربند یک رنگ استفاده کنید، باز هم باید با استفاده از زیبایی شناسی و چرخه ی رنگ، رنگ های انها را انتخاب کنید.

مثلا با توجه به چرخه ی رنگ شما می توانید ببینید که رنگ قهوه ای در کنار رنگ قرمز وجود دارد و رنگ گرمی است، و رنگ مشکی رنگ خنثی است.

کفش مشکی چرم، برای استایل های کلاسیک بیشتر استفاده می شود. پس بهتر است استایل خود را کلاسیک نگه دارید و کمربند خود را هم مشکی انتخاب کنید. یک کت و شلوار خاکستری، با کمربند و کفش و کیف مشکی استایل شما را بسیار کلاسیک و شیک خواهد کرد.

اما این را هم میتوان در نظر گرفت که استایل شما کلاسیک نیست و یک استایل خاص است و شما می خواهید از کفش چرم مشکی استفاده کنید، بدون شک در این صورت، در انتخاب رنگ کمربند هیچ مانعی وجود ندارد و فقط بستگی به سلیقه و استایل شما دارد.

ست شیک مردانه

سوال دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا می توان طیف های مختلف قهوه ای را با هم ست کرد؟

جواب این سوال بله است. برای انتخاب رنگ کمربند و کفش نه تنها در طیف رنگ قهوه ای بلکه برای هر رنگی می توانید تنالیته های مختلف یک رنگ را استفاده کنید و تیره یا روشن شدن انها مانعی ندارد.

جالب است که بدانید در کفش های چرم قهوه ای اکثرا دو رنگ را در روی کفش می توان پیدا کرد و این تفاوت رنگی در قسمت رویه و کفی کفش است و یا دور کفش کمی تیره تر از سطح کلی کفش می باشد. در این صورت شما می توانید رنگ کمربند خود را بر اساس تیرگی یا روشنی رنگ کفش کفش انتخاب کنید که این کار بسیار زیرکانه است و به استایل شما جلوه ی خاصی میدهد.

نیم بوت جدید مردانه

سوال دیگری هم هست که: با کفش خاکستری یا مشکی به جز رنگ خودشان، چه رنگ کمربندی انتخاب کنیم؟

جواب این سوال را هم به شما می دهیم.

کمربند خاکستری با کفش مشکی، و کمربند مشکی، خاکستری، آب تیره با کفش خاکستری بسیار جذاب می شوند.

در کل خوب است بدانید که رنگ خاکستری و مشکی رنگ های خنثی هستند و ترکیب رنگ های خنثی با رنگ های سرد بدون شک از بهترین ست های رنگی می باشد.

اخرین سوال : با کفش های دو رنگ چه کنیم؟

کفش های دو رنگ عموما یک رنگ غالب دارند که شما با شناسایی رنگ غالب کفش، می توانید رنگ کمربند خود را نتخاب کنید. اینکار باعث میشود که رنگ پایه، نقش اصلی را داشته باشد.

تصویر زیر به شما در ست کردن کفش و کمربندتان کمک میکند:

ست کردن کفش و کمربند

در نهایت باید به شما بگوییم که اینها تنها قوانینی هستند که در استایل های کلاسیک و شیک باعث خوش پوش تر شدن شما می شوند. مثلا اگر سما بیشتر تیپ های اپورت میزنید بهتر است از تضاد رنگی در کمر بند و کفشتان بیشتر استفاده کنید. یا اگر شما استایل خود را دارید می توانید تمام قوانین را شکسته و رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید. همیشه سعی کنید که استایل خود را داشته باشید و خودتان باشید گاهی خلاقیت در ست کردن لباس هایتان باعث افزایش اعتماد به نفس شما شده و این کار باعث می شود که روز خود را شاد تر و بهتر سپری کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها