رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 359248

چگونه خوشتیپ باشیم / چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم

چگونه خوشتیپ باشیم / چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم / چگونه یک خانم خوشتیپ باشیم / چگونه جذاب باشیم / 17 راه جذاب شدن / 21 راه برای خوشتیپ شدن

a href="http://www.saat24.news/news/359248/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%BE-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%85" target="_blank">چگونه خوشتیپ باشیم

همه ی ما همیشه سعی می کنیم خوشتیپ و آراسته به نظر برسیم. خوشتیپ بون نیاز به اراستگی و مرتب بودن هم دارد. و این کار سختی نیست.

با ما در این مطلب همراه باشید تا راه کارهای خوشتیپ و جذاب بودن را بدانید.

ست لباس زنانه

چگونه یک خانم خوشتیپ باشیم

21 راه برای خوشتیپ شدن

1- یک روز قبل از رفتن به هر مراسمی به لباسی که میخواهید بپوشید فکر کنید و ان را اماده کنید تا هم ارامش خاطر داشته باشید و هم استرس نداشته باشید. اب و هوا و مکانی که میخواهید در ان حضور داشته باشید را در نظر بگیرید و لباس مناسب انتخاب کنید. مطمئن باشید وقت گذاشتن و فکر کردن راجب لباسی که می خواهید بپوشید باعث خوشتیپ تر شدن شما می شود.

2-یک زمانی را برای آماده شدن اختصاص دهید تا هول هولی آماده نشوید و دیر به مراسمی نرسید.

3- گاهی پیش می اید که یهویی به مراسمی دعوت بشیم و وقت کافی برای پیدا کردن لباس نداشته باشید. برای اینکه در این شرایط هم خوشتیپ و اراسته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که همین الان یک ست لباس اماده کنید و کنار بگذارید تا در شرایط ضروری و یهویی از ان استفاده کنید.

4- لباس زیر مناسب انتخاب کنید که هم در ان راحت باشید و هم جلوه ی بدی نداشته باشد. این خود یکی از نکات مهم برای خانم های خوشتیپ است.

5- اگر از تیپ و استایل کسی خوشتان می آید به ان توجه کنید و الهام بگیرید.

مدل مانتو

6- از کفش های خود بدون توجه به قیمت و مدل ان ها مراقبت کنید. بعد از هر بار پوشیدن ان ها را تمیز کنید و در جای مناسبی قرار دهید. کفش های شما یکی از مهم ترین قسمت های استایل شماست.

7- اگر یک دست لباس دارید که به ان علاقه داید و با ان بهتر به نظر می رسید و حس خوبی هنگام پوشیدن ان دارید، هیچ اشکالی نداره که به دفعات از ان استفاده کنید.

8- در اینترنت پیگیر مد باشید و از استایل های محبوبتان یک مجموعه جمع کنید . این کار به خوشتیپی شما کمک می کند.

9- سعی نکنید برای اینکه در نظر اقایان جذاب به نظر برسید لباس بپوشید. این کار در بعضی مواقع باعث قضاوت اشتباه دیگران راجب شما میشود.

10- لباس های اندازه تنتان بپوشید تا در ان بهتر به نظر برسید.

11- اگر قد شلوار جینتان بلنده به خیاط مراجعه کنید و ان را اندازه کنید. هم چنین به گودی کمر شلوار جین هم توجه کنید تا فیت کمرتان باشد.

12- سعی کنید یک آیتم گران قیمت در تیپتان داشته باشید این کار باعث میشود تیپ شما زیباتر جلوه کند و توجه ها به ان جلب شود

13- به اکسسوری که استفاده می کنید دقت کنید و متناسب با تیپی که زدید اکسسوری انتخاب کنید.

14- به موهایتان رسیدگی کنید تا تمیز تر و مرتب تر به نظر برسید. مو عامل مهمی در استایل شما می باشد.

15- اگر لباس مجلسی پوشیدید یا لباسی که مورد علاقه شماست، پس با ان لم ندید تا چروک نشود و دیر تز خراب بشه.

16- نظم در کمد. یکی از مهم ترین اصل ها برای خانم های خوش پوشه. لباس های خود را مرتب جمع کنید و متناسب با نوع لباس آن را تا کنید یا به رخت اویز اویزان کنید. مثلا لباس های پشمی، بافت و سوییشرت را تا کنید و مانتو لباس های مجلسی و .. را اویزان کنید تا سالم تر بمانند.

اتاق لباس

17- کفش پاشنه دار یا کفش تخت و کتانی را در موقعیت مناسب ان بپوشید. باید بدانید که هر کدام برای چه مکان و مراسمی مناسبه.

18- هنگام شستن لباس ها به جنس و رنگ انها توجه کنید و حواستان باشد که اگر روی لباستان لکه ای بود زود برای از بین بردن ان اقدام کنید.

19- سعی کنید در کیفتان لوازم تمیز کننده کفش و لباس و هم چنین یک نخ و سوزن و چسب داشته باشید. مطمئن باشید در مواقع ضروری کمک حالتون میشه.

20-تیپ خودتون رو داشته باشید و تقلید نکنید. استایل شما نشان دهنده ی شخصیت شماست.

21- از رنگ های خنثی و لباس های ساده بیشتر استفاده کنید تا همیشه خوشتیپ به نظر برسید و تیپتون از مد افتاده نباشه.شاید بعضی از لباس های شلوغ برای یک فصل مد باشند اما بعد از چند سال از مد اتاده میشن و باعث بد تیپ به نظر اومدن شما در عکس ها میشه.پس سعی کنید لباس های عمری انتخاب کنید و همچنین از ارایش غلسظ پرهیز کنید. ارایش های ساده و ملایم همیشه شیک تر هستند.

ست لباس زنانه

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم

چگونه جذاب باشیم

جذاب بودن کار سختی نیست فقط کافیه بیشتر به خودتون اهمیت بدید و توجه کنید.

17 راه جذاب شدن

(هم برای بانوان و هم برای آقایان)

ست لباس

1- خودتان را باور داشته باشید و اعتماد به نفس دشته باشید. مهم تر از هر چیزی اینه که خودتون لباسی که می پوشید رو دوست داشته باشید.

2- قوز نکنید و صاف بایتید . این کار باعث میشه هم سلامت بمونید و هم اعتماد به نفستان بیشتر شه.

3- سعی کنید لبخند بزنید. لبخند زدن باعث میشه هم زیبا تر به نظر برسید و هم باعث میشه خسته به نظر نرسید.

4- آی کانتکت یا تماس چشمی با دیگران بر قرار کنید. وقتی با کسی ارتباط برقرار می کنید و شروع به صحبت می کنید سعی کنید به چشم هایشان نگاه کنید.

5- سبک خود را در لباس پوشیدن داشته باشید و شخصیت و حس خودتان را با طرز لباس پوشیدنتان به دیگران منتقل کنید.

6- متناسب با مکانی که میخواهید بروید و مراسمی که میخواهید در ان حضور داشته باشید لباس بپوشید.

7- به تیپ کسانی که از نظرتان خوشتیپ هستند توجه کنید و الهام بگیرید.

8- در مورد مد و لباس پوشیدن اطلاعات جمع کنید و از انها در هنگام خرید استفاده کنید و اگر هم وقت برای این کار ندارید از یک فرد خوش سلیقه در هنگام خرید کمک بگیرید اما حواستان باشد که سلیقه ی خودتان مهم تره و اینکه سلیقه ی دوستتان باعث نشه دقیقا مثل انها لباس بپوشید.

9- یک مشخصه ی خاص در لباس پوشیدنتان داشته باشید تا امضای شما در لباس پوشیدنتان باشد . این باعث جلب توجه و در خاطر ماندن استایل شما می شود. این مشخصه هر چیزی می تواند باشد حتی یک اکسسوری خاص.

10- عطر خوش بو بزنید. رایحه شما قبل شما قدم بر می دارد. یعنی قبل از حرف های شما بوی شما شروع کننده مکالمه است. بهتره همیشه از یه عطر استفاده کنید تا به قولی با ان در خاطر همه بمانید. رایحه افراد در خاطر میمانند این را فراموش نکنید.

11- فن بیان داشته باشید و به کلمات و جمله هاتون دقت کنید. ما هم باید قادر باشیم که رک و صریح حرف بزنیم و هم در عین حال دلنشین و خوب.

12- دست ها و ناخن هایتان را تمیز نگه دارید. حواستان باشد زیر ناخن هایتان به هیچ عنوان کثیفی نباشد و جای جویدن یا کندن ناخن و یا پوست اطراف ان نباشد.

13- به مو های خود برسید و تمیز نگهشان دارید و زمانی برای درست کردن موهایتان اختصاص بدید .

14- از پوستتان مراقبت کنید و به ان برسید تا شاداب تر به نظر برسید اگر جوش و اکنه روی صورتتان هست با مشاور پوست در میان بگذارید.

15- غذای سالم بخورید و ورزش کنید تا هم سالم تر بمانید و هم خوش هیکل باشید.

16- خواب اندازه داشته باشید تا زیباتر به نظر برسید. 8 ساعت خواب در طول شبنه روز بهترین میزان خواب است.

مطمئن باشید که رعایت کردن این نکات تاثیر به سزایی در خوشتیپی و جذابیت شما خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها