رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409269

فرضیه‌ جدید در پرونده مرگ کاپیتان سابق فیورنتینا

ساعت 24- انتشار مستنداتی جدید، فرضیه‌ای تازه را برای ماجرای مرگ غم‌انگیز کاپیتان سابق تیم فوتبال فیورنتینا به وجود آورده است.

style="text-align:justify">نشریه «ناتزیونه» ایتالیا مدعی شده نتایج برخی معاینات صورت گرفته روی داوید آستوری، کاپیتان سابق تیم فوتبال فیورنتینا پیش از فوت او در ابتدای سال میلادی جاری، نشان می‌دهد که امکان جلوگیری از اتفاقی که منجر به مرگ وی شد وجود داشته چون مشخص شده بود که او در فاصله کمتر از یک سال قبل از مرگش در ماه مارس مشکل قلبی (ضربان قلب اضافه) داشته است.

طبق گزارش این نشریه، آستوری در سال‌های 2016 و 2017 دو بار تست‌های الکتروکاردیوگرام انجام داده تا جواز ادامه دادن به حضورش در زمین فوتبال را دریافت کند. با اینکه نتیجه هر دو تست (مخصوصاً تست دوم که ثابت کرده قلب بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا عملکرد عادی ندارد) وجود ضربان اضافی قلب را تأیید کرده‌اند، این مجوز به او داده شده است.

ظاهراً حتی پروفسور دومنیکو کورادو از دانشگاه علوم پزشکی پادوای ایتالیا که یک متخصص قلب و عروق است، پس از رؤیت نتایج تست‌های گرفته شده از آستوری به کاپیتان سابق فیورنتینا، توصیه می‌کند که تحت معاینات دقیق‌تری قرار بگیرد تا مشخص شود آیا او می‌بایست دست از فوتبال بازی کردن بکشد یا خیر.

نشریه ناتزیونه گزارش خود را با اعلام این خبر به پایان رسانده که جوزپه کره‌آتزو، دادستان پرونده مرگ آستوری تحقیقات جدیدی را در مورد معاینات و اظهارات پروفسور دومنیکو کورادو آغاز کرده است.

آستوری در ابتدای ماه مارس سال 2018، پیش از بازی خارج از خانه فیورنتینا مقابل اودینزه، در هتل محل اقامت فلورانسی‌ها جان سپرد و نتایج معاینات پزشکی قانونی ثابت کرده که دلیل این اتفاق کاهش تدریجی ضربان قلب او بوده است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها