رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410314

با دسر های فوری کوپا در میهمانی خود غوغا کنید!

ساعت24-تهیه دسر از نظر اکثر افراد کاری حرفه ای به نظر می رسد. مثلا اگر در میهمانی دسری بخورید که خوش مزه شده باشد حتی از غذای اصلی نیز بیشتر از آن تعریف و تمجید خواهید کرد.

خبر
dir="RTL">
خیلی از ما برای آماده سازی دسر به کتاب های آشپزی و یا اینترنت رجوع می کنیم که سرشار از دستورات دسر های گوناگون مانند پودینگ، موس، تیرامیسو، پاناکوتا و ... است؛ اما وقتی به مواد اولیه ای برمیخوریم که در فروشگاههایی که از آنها خرید می کنیم به سادگی یافت نمی شود از درست کردن آن پشیمان می شویم. برای همین تصمیم گرفتیم دسری به شما معرفی کنیم که در عین خوشمزگی، درست کردنش هم کار راحتی باشد!

نام این محصول پودینگ فوری کوپا است: دسری بسیار خوشمزه در عین سادگی! برای تهیه اش فقط به یک بسته پودینگ فوری و دو لیوان شیر سرد نیاز دارید.

بله درست متوجه شدید حتی نیازی به گرم کردن شیر هم نیست! فقط با ترکیب پودر پودینگ و شیر سرد و یک دقیقه همزدن، دسر خوش طعم و بی نظیر خواهید داشت. نه لازم است پخت و پز کنید و نه احتیاج است صبر کنید تا دسر درون یخچال خودش را بگیرد.

بدین ترتیب میتوانید در میهمانی هایتان بدون اینکه مهارت خاصی داشته باشید و زمان زیادی بگذارید در عرض یک دقیقه دسری خوشمزه آماده کنید که همه از خوردنش لذت ببرند.البته در صورتی که از آن آشپزهای کار درست باشید هم می توانید با ترکیب این دسر و مواد دیگر مانند بیسکویت، میوه، کیک و ... غوغا کنید! در ضمن کودکانی که علاقه ی چندانی به طعم شیر ندارند نیز با مصرف این محصول مقداری از شیر مورد نیاز بدنشان را از این طریق دریافت می کنند.

شما می توانید پودینگ های کوپا را در 5 طعم مختلف شکلاتی، موزی، وانیلی، قهوه و توت فرنگی از فروشگاههای آنلاین مثل شهروند و یا سوپر مارکت ها و فروشگاههای زنجیره ای سراسر کشور خریداری کنید. برای آشنایی بیشتر با محصولات متنوع و خوشمزه کوپا به وبسایت این برند (http://mycopa.ir/ ) سر بزنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها