رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 457785

نجات بانوی ۴۰ ساله از خطر غرق شدگی در بندرلنگه

ساعت 24- بانوی ۴۰ ساله ای که در حال غرق شدن بود، توسط اعضای هیات قایقرانی بندرلنگه نجات پیدا کرد.

style="text-align:justify">دقایقی پیش بانوی ۴۰ ساله‌ای که در حوالی پارک ساحلی کوثر در حال غرق شدن بود توسط اعضای هیات قایقرانی شهرستان بندرلنگه نجات پیدا کرد.

فرید سبتی زاده مربی قایقرانی این هیات در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان جزئیات این حادثه، اظهار کرد: در دقایق پایانی تمرینات روزانه اعضای هیات قایقرانی در دریا بودیم که ناگهان صدای کمک شنیدیم.

وی افزود: پس از شنیدن صدای کمک، محل را ترک کردیم و با مشاهده بانویی حدودا ۴۰ ساله که در حال غرق شدن بود به کمکش رفتیم و از دریا نجاتش دادیم که خوشبختانه ایشان اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد.

این مربی قایقرانی در خصوص اصلی ترین دلیل غرق شدگی در دریا، عنوان داشت: اصلی ترین دلیل غرق شدن، جریان‌های شکافنده ای است که در میان آب به وجود می آید. این جریان ها به شدت قدرتمند هستند و از ساحل به سمت مناطق عمیق دریا حرکت می‌کنند و می‌توانند شناگران را به مناطق عمیق پرتاب کنند.

وی افزود: این جریان ها وقتی می آیند، شما ناگهان حس می کنید زیر پایتان خالی شده و دریا شما را به میانه خود کشیده است.

سبتی زاده به کسانی که قصد لذت بردن و تفریح از شنا در دریا را دارند توصیه کرد: در مناطق سالم‌سازی شده شنا کنید و اگر شنا بلد نیستید به هیچ وجه از منطقه بسیار کم عمق ساحل دور نشوید.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها