رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462002

شناسایی عامل بریدن گوش الاغ در مازندران

ساعت 24- به دنبال انتشار فیلم بریدن گوش الاغی توسط یک جوان در بهشهر، مدیر کل محیط زیست استان مازندران از شناسایی فرد خاطی خبر داد و گفت: با اهتمام دادستانی بهشهر دستور دستگیری متخلف صادر شده است.

style="text-align:justify">به دنبال انتشار فیلم بریدن گوش الاغی توسط یک جوان در بهشهر، مدیر کل محیط زیست استان مازندران از شناسایی فرد خاطی خبر داد و گفت: با اهتمام دادستانی بهشهر دستور دستگیری متخلف صادر شده است.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اشاره به اینکه اتفاق تلخ بریدم گوش حیوان در شهرستان بهشهر اتفاق افتاده است، گفت: روز گذشته گزارشی را برای دادستانی این شهرستان ارسال کردیم و دادستان هم بلافاصله دستور دستگیری متخلف را به کلانتری منطقه داده‌اند.

وی ادامه داد: متخلف شناسایی شده است و به زودی دستگیر خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان مازندران با اشاره به اینکه زمان وقوع جرم مشخص نیست و با بازجویی‌ها زمان دقیق ارتکاب جرم مشخص خواهد شد، تأکید کرد: عمل بسیار شنیع، زشت و غیر انسانی انجام شده و لازم است که حتما با آن برخورد شود.

ابراهیمی کارنامی تصریح کرد: سازمان محیط زیست طبق قانون متولی حیات وحش است و در مورد حیوانات اهلی شرح وظیفه‌ای ندارد، اما به دلیل نزدیکی کار محیط زیست با کلیه حیوانات، روز گذشته از سوی اداره کل محیط زیست استان مازندران، گزارشی را در این باره به دادستانی ارائه دادیم و درخواست کردیم که به عنوان مدعی‌العموم در این موضوع ورود کند؛ چراکه آزار و اذیت این حیوان باعث جریحه‌دار شدن روحیه عموم شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برای منع آزار و اذیت حیوانات اهلی و بدون صاحب، قانونی وجود ندارد و میزان جرایم مشخص نیست، گفت: در رابطه به منع حیوان آزاری خلاء قانونی وجود دارد و در مورد این موضوع اخیر قاضی باید حد محکومیت را مشخص کند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها