رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465998

دلورنتیس: بازگشت ایگواین به ناپولی؟ چرا که نه!

ساعت24-مالک تیم فوتبال ناپولی احتمال بازگشت مهاجم آرژانتینی سابق این تیم به سن‌پائولو را رد نکرد اما آن را مشروط به درخواست کادر فنی دانست.

اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی حاضر به رد احتمال بازگشت گونسالو ایگواین به این تیم نشد.

ایگواین تابستان سال 2016 از ناپولی جدا شد و در اقدامی جنجال‌آفرین به رقیب اصلی این تیم یعنی یوونتوس پیوست. این تصمیم او - به خصوص از این جهت که برخلاف میل باشگاه ناپولی و با پرداخت غرامت فسخ قراردادش صورت گرفت - بازخوردهایی منفی در میان اعضای باشگاه ناپولی به خصوص مالک آن اورلیو دلورنتیس داشت و او چند بار از این مهاجم آرژانتینی انتقاد کرد.

اکنون اما به نظر می‌رسد که رویکرد دلورنتیس در قبال بازیکنی که با پیراهن ناپولی رکورد گلزنی در یک فصل سری A را شکست، عوض شده است.

دلورنتیس در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلواسپورت راجع به امکان بازگشت ایگواین به سن‌‌پائولو اظهار داشت: این من نیستم که باید بگویم او برمی‌گردد یا نه. ضمن اینکه آنچلوتی (سرمربی تیم) هرگز از من چنین تقاضایی نداشته است. با این حال اگر او چنین درخواستی می‌‌کرد به او می‌گفتم: چرا که نه؟

دلورنتیس درباره وضعیت دو بازیکن ناپولی، دریس مرتنس و خوسه کایخون همچنین شایعاتی که درباره رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای خرید فابیان رویس از آبی‌پوشان شهر ناپل وجود دارد هم گفت: مرتنس و کایخون متعلق به ناپولی هستند. من برای آنها احترام زیادی قائلم. پس با هم ملاقات و صحبت خواهیم کرد. ناپولی باشگاهی برای دوست داشتن است. من هشت ماه پیش به آنها پیشنهادهایی دادم، اما قطعاً نمی‌توانم رقم را بالاتر از آن ببرم. اگر آنها می‌خواهند بروند و یک زندگی بد را تجربه کنند یا ابزاری برای فروش بلیت در فوتبال چین شوند، آزاد هستند و می‌توانند این کار را انجام دهند، اما می‌دانم که آنها بازیکنانی باهوش هستند. من فابیان رویس را هم خیلی دوست دارم. همان‌طور که یکی گفت، چه دلیلی دارد که ما او را در ازای 60 میلیون یورو بفروشیم. اگر 180 میلیون یورو پیشنهاد داشته باشد؟ خب ... .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها