رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 262453

بازگشت امید عالیشاه به پرسپولیس

ساعت 24- سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت نوراللهی و عالیشاه پس از پایان سربازی‌شان گفت: عالیشاه که کاپیتان دوم ماست و بازیکنی با کیفیت است. او تحت قرارداد با پرسپولیس است و پس از سربازی به تیم ما ملحق می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به این سوال که در ادامه فصل نقل و انتقالات قصد جذب چند بازیکن دیگر را دارد گفت: ما در هر خط یک بازیکن لازم داریم. حداقل دو دفاع، یک یا دو بازیکن میانی و یک مهاجم می‌خواهیم و بخشی از فضای تیم را با جوانان پر می‌کنیم تا از پتانسیل آن‌ها استفاده شود. ما پارسال ربیع‌خواه را جذب کردیم که در ابتدا هم مخالف کیفیت بالای او بودند ولی الان او یکی از مهم‌ترین مهره‌های ماست. ما ماهینی را جذب کردیم که دو سال در ملوان بازی کرد یا کرمی که از لیگ یک به ما اضافه شد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت نوراللهی و عالیشاه پس از پایان سربازی‌شان گفت: عالیشاه که کاپیتان دوم ماست و بازیکنی با کیفیت است. او تحت قرارداد با پرسپولیس است و پس از سربازی به تیم ما ملحق می‌شود.

برانکو در ادامه درباره پیشنهادهایی که برای برخی بازیکنان تیمش مثل بیرانوند، علیپور، طارمی و رفیعی مطرح می‌شود، گفت: من هم پیشنهاد دارم اما از پیشنهاد تا عمل راه زیادی است. بازیکنان وظایفی در قبال باشگاه دارند. مدیر برنامه‌ها گاهی چیزهایی می‌گویند و پیشنهادهایی را مطرح می‌کنند اما تا این به عمل برسد خیلی فاصله است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره داریوش شجاعیان، گفت: درباره اسم هیچ بازیکنی حرف نمی‌زنم. خیلی‌ها به ما پیشنهاد می‌شوند اما شاید بعد از بازی با لخویا به آنها بپردازیم. شخصا با هیچ کس حرف نزده‌ام اما اینکه شجاعیان بازیکن خوبی است در آن شکی وجود ندارد. او در گسترش فولاد عملکرد خوبی داشت و به تیم ملی رسید.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها