رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 388064

افشای جزئیات قتل دخترطلا فروش

ساعت 24-جزئیات تازه ای از قتل دختر یزدی که جسدش در مشکان نی ریز دفن شده بود، فاش شد.

چند روز پیش گزارش ربودن دختر طلافروشی در یزد به بازپرس جنایی این شهر مخابره شد.طولی نکشید که تیم‌های تحقیق وارد عمل شدند و در همان بررسی‌های اولیه تحقیقات گسترده ای را پیرامون راز ربودن این دختر طلافروش آغاز کردند.

در تحقیقات پیرامون این ماجرا ماموران پی بردند که دختر طلافروش قربانی یک نقشه سرقت است. در تحقیقات بیشتر فاش شد دزدان از چند روز قبل‌تر دختر طلافروشی در بازار زرگری را زیرنظر داشتند، روز حادثه به کمین وی نشستند و وقتی او از محلی که آنها بودند عبور کرد تعقیبش کردند.

دخترجوان به پارکینگی در آن حوالی رفت تا سوار ماشینش شود اما در همین هنگام سارقان مقابلش ظاهر شدند. آنها دختر جوان را دزدیدند و با خود بردند اما وقتی به محلی خلوت رسیدند ،جنایتی خونین رقم زدند.

به‌دنبال این جنایت، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد برای شناسایی دزدان دختر طلافروش شروع شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که این افراد از مدت ها قبل در کمین دختر طلافروش بوده اند در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت دزدان دختر جوان طی تماس تلفنی با خانواده وی درخواست پول کردند اینگونه بود که ماجرای ربودن دختر جوان فاش شد.

با سرنخ هایی که ماموران به دست آورده بودند توانستند رد دو آدم ربا را بزنند. در حالی که تحقیقات برای دستگیری این دو آدم ربا و نجات دختر طلافروش ادامه داشت دیگر از تماس تلفنی آنها خبری نشد از این رو فصل تازه ای در این پرونده گشوده و تحقیقات گسترده تری انجام شد. هر لحظه بر نگرانی خانواده دختر جوان افزوده می شد و خبری از او نبود.

شناسایی آدم ربایان آدمکش

ماموران زمانی که پازل این پرونده جنایی را کنار هم چیدند سرنخ هایی به دست آورده و توانستند دو متهم را شناسایی کرده و قبل از اینکه آنها بتوانند از کشور خارج شوند، مخفیگاه آنها در شهرستان هندیجان استان خوزستان را شناسایی کردند و هردو به دام افتادند.

در بازجویی های انجام شده هر دو آدم ربای جنایتکار به بزه ارتکابی اعتراف کردند و جزئیات تکان دهنده ای از این جنایت را فاش کردند.

آنها مدعی شدند با انگیزه سرقت طلا و جواهرات دختر یزدی را ربوده و پس از قتل و سرقت طلا و جواهراتش، جسدش را در شهرستان نی ریز فارس دفن کرده‌اند.

در جریان تحقیقات تکمیلی سارقان عنوان کردند برای خروج از کشور قصد انجام سرقت مسلحانه در استان‌های جنوبی را داشتند تا بعد از به دست آوردن

پول فرار کنند.

با اعتراف این آدم ربایان جنایتکار، ماموران برای کشف جسد راهی نی ریز شده و توانستند جسد این دختر جوان را در حالی که حوالی مشکات نی ریز دفن شده بود پیدا کنند.

در حال حاضر جسد دختر جوان برای تعیین علت دقیق مرگ در اختیار پزشکی قانونی استان فارس قرار گرفته و با کالبد شکافی و نتیجه اعلام آن فصل تازه ای در پرونده قتل هولناک دختر طلافروش گشوده می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها