رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402829

سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد

ساعت24-با حکم رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور جایگزین مهدی نیکدار شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ​مراسم معارفه سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور هم‌زمان با برگزاری نشست تخصصی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با حضور در نشست تخصصی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، از خدمات مهدی نیکدار رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت تقدیر کرد و داریوش امانی عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور معرفی کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در این مراسم گفت: از زمان شکل‌گیری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در وزارت راه و شهرسازی با مسئولیت آقای نیکدار اقدامات شاخص و ارزشمندی در این ستاد صورت گرفته که قابل تقدیر است و با ادامه روند همکاری سایر دستگاه‌ها، برنامه‌های در دست اقدام به نحو خوبی اجرا و به نتیجه برسد.

وی با بیان این که بخش حمل و نقل کالا در کشور اهمیت ویژه‌ای در اقتصاد کشور ایفا می‌کند، افزود: رسیدگی به مشکلات این بخش و رانندگان و مالکین خودروهای فرسوده از اولویت‌های اصلی ستاد حمل و نقل و سوخت کشور است و با حل و فصل مشکلات موجود، تحول قابل توجهی در حمل و نقل کالا ایجاد می‌شود.

انتقاد از عدم هماهنگی بین دستگاهی در بازیافت خودرهای فرسوده

مهدی نیکدار رئیس سابق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، نیز با ارائه گزارشی از روند اقدامات این ستاد در زمینه نظارت بر فعالیت مراکز اسقاط در کشور گفت: آن چه در سال‌های گذشته در زمینه تأسیس مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده انجام گرفته است، از یکپارچگی لازم بین دستگاهی برخوردار نبوده که مهم‌ترین علت آن نبودن مجموعه مدون از قوانین و مصوبات در زمینه تأسیس، فعالیت و چگونگی برخورد با تخلفات مراکز اسقاط و بازیافت خودورهای فرسوده بوده است.

نیکدار در ادامه اظهار داشت: در این راستا، دستورالعمل تأسیس، فعالیت، نظارت و لغو پروانه مراکز اسقاط و بازیافت وسایل‌نقلیه فرسوده تدوین شد و پس از اعلام نظر دستگاه‌های ذی‌ربط، به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این دستورالعمل از سوی کارشناسان و متولیان مراکز اسقاط در ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سراسر کشور، ساماندهی مراکز اسقاط موجود کش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها