رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 410617

واگذاری ۲۰۴ میلیون متر مربع زمین به روستاییان در ۴ دهه اخیر

ساعت24-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تعداد قطعات زمین‌های واگذار شده روستایی از بدو شروع فعالیت این بنیاد تا سال ۱۳۹۶ برابر ۵۹۸ هزار و ۶۰۶ قطعه و حدود ۲۰۴ میلیون متر مربع بوده است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا تابش با اشاره به تهیه و اجرای طرح هادی روستایی از ابتدا تاکنون اظهار داشت: تعداد تهیه طرح‌های هادی روستایی برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار، از بدو شروع تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۳۷۲۶۰ روستا است که از این میان تعداد اجرای طرح‌های هادی روستایی از بدو شروع تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۱۸۶۲۹ روستا بوده است.

وی درخصوص پرداخت وام قرض‌الحسنه روستایی تعمیر و ساخت حمام مسکن روستایی گفت: تعداد خانوار گیرنده وام قرض‌الحسنه درخصوص تعمیر و ساخت حمام مسکن روستایی از ابتدا تا پایان سال ۱۳۹۶ برای ۸۶۴ هزار و ۶۳۹ خانوار انجام شده است.

تابش در ادامه با اشاره به زمین‌های واگذار شده روستایی گفت: تعداد قطعات زمین‌های واگذار شده روستایی از بدو شروع تا سال ۱۳۹۶ برابر ۵۹۸ هزار و ۶۰۶ قطعه و حدود ۲۰۴ میلیون متر مربع اعلام شده است.

وی ادامه داد: درهمین خصوص بابت صدور اسناد اماکن روستایی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۸۶۳ سند صادر شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره خدمات فنی صدور پروانه ساختمان‌های روستایی و پاسخ به استعلامات اظهارداشت: تعداد خدمات فنی در قالب پاسخ به استعلامات مراجع قانونی جهت صدور پروانه ساختمان‌های روستایی، از بدو شروع تا پایان سال ۱۳۹۶ تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار پاسخ به استعلام بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها