رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427131

رصد ۲۴ساعته نقاط جرم خیز توسط دوربین پلیس

ساعت24-کلانتری مجازی یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در سال جاری بوده است و در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: تمامی نقاط جرم‌خیز در محلات کشور شناسایی و در فرصت لازم این مناطق به دوربین‌های پلیس مجهز می‌شوند.

سردار محمد شرفی در دیدار با خانواده شهید جابر بیرانوند که در پی تیراندازی چند هفته قبل خرم‌آباد به شهادت رسید، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم به دنبال پلیس حرفه‌ای هستند در خصوص بهینه‌سازی منابع انسانی در پلیس اقدامات خوبی صورت داده‌ایم و این اقدامات رضایت‌مندی ۸۵ درصدی مردم از عملکرد پلیس را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه در مدیریت تعالی رفتار بیش از ۱۹ هزار پلیس را آموزش داده‌ایم، گفت: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس قدمی مهم در جلب رضایت‌مندی مردم است.

شرفی اضافه کرد: این واحدهای گشت سیار با امکانات و تجهیزاتی که در آنان لحاظ شده است، می‌توانند مدت زمان زیادی در محلات متناسب با جغرافیای جرم و نیاز مردم به آنان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: بهینه‌سازی تجهیزات و البسه دوربین‌دار پلیس سندی معتبر برای قضات است و موجب جلوگیری از تضییع حقوق نیروهای پلیس در صحنه‌های جرم و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برون‌سازی فعالیت‌های پلیسی هستیم، اظهارکرد: کلانتری مجازی یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در سال جاری بوده است و در دستور کار پلیس قرار دارد.

شرفی وضعیت استان لرستان را در همه موضوعات رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: آمار جرایم خشن و مهم در لرستان منفی بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها