رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 453320

گاف رسانه ایتالیایی درباره علیرضا بیرانوند

ساعت 24-یک رسانه ایتالیایی درباره مبلغ آزادسازی بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس گاف بزرگی داد.

style="text-align:justify">علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد، از تیم‌های ایتالیایی (تورینو، آتالانتا و ...) پیشنهاد دارد و درصدد لژیونر شدن است و می‌خواهد حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند.

این بازیکن همچنان با سرخپوشان قرارداد دارد و برای جدایی باید ۷۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه دهد تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

سایت توتو مرکاتو وب ایتالیا خبر داد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر عضو تیم پرسپولیس تهران است، به باشگاه تورینو ایتالیا پیشنهاد شده است، اما دقایقی پیش سایت دیگری نوشت، علیرضا بیرانوند باید ۶۰۰ هزار دلار بابت رضایت نامه بدهد که البته گاف بزرگی است، زیرا بند آزاد سازی بیرو ۷۰۰ هزار دلار اعلام شده است.

علیرضا بیرانوند که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را دارد، مدنظر تیم‌های زیادی است و باید دید در فصل جدید در کدام تیم بازی خواهد کرد.

ارزش علیرضا بیرانوند در سایت ترانسفرمارکت، ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است که رقم خوبی برای تیم ایتالیایی محسوب می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است، شنیده می‌شود به جز تورینو، بیرانوند چه پیشنهاد اروپایی دیگر هم دارد که درحال بررسی آن‌ها است و سرخپوشان نیز درحال حاضر به جز بیرانوند، رادوشوویچ، درویشوند و بیات را به عنوان دروازه بان دارند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها